Kan het, een Rolex OP39 voor vrouwenpolsje...?

HFers…

Graag uw ongezouten mening aub, het mag…

Nu ik een DJ41 heb met blauwe dial en ik nog een Sub date verwacht komt de OP39 blauwe wijzerplaat amper aan zijn trekken.

Ik merk op dat ik er steeds naast grijp in de horlogedoos en dat zal met de toekomstige Sub er bij niet anders zijn.

Dus speel ik met de gedachten te verkopen, maar dat vind ik dan jammer om na 10 draagdagen geld kwijt te spelen.

Dus is er een betere optie, het horloge aan mijn vrouw schenken…

Maar ze heeft dunne polsjes en draagt normaal een horloge van 31mm denk ik.

Het valt mij wel op bij andere dames, dat grote horloges toch wel kunnen, dus wat denk je?

Thanks.

14 likes

Ja. Makkelijk.

Het staat goed!

5 likes

Vind het prima kunnen.
Functioneel niet opvallend horloge.
Vind ze het ook een mooi horloge?

1 like

Het gaat er niet om wat een ander vindt, maar wat je zelf vindt, imho.

2 likes

Als ze het zelf mooi vindt, Doen!!!

1 like

Ja. Makkelijk.

Het staat goed!

1 like

Ziet er prima uit :+1:

1 like

Thanks Han.

Ze vind het te duur om rond de pols te hebben, mijn vrouw is een Fitbit fan. :joy:

De Montblanc Prinses Grace de Monaco doet ze ook maar zelden aan, enkel voor diners en feestelijkheden.

Klopt, maar het moet er ook niet gek uit zien hé…

Ik vind dat grotere horloges zeker kunnen bij dames, maar dan bij voorkeur wel sportmodellen/duikers. Iets stoerder dus, dan mag het bandje ook wel wat losser zitten.

1 like

Staat goed hoor! En als ze het zelf ook mooi vind is het helemaal goed toch. Mijn eigen vrouw draagt zelf ook een 40mm

1 like

Kan prima hoor, zij blij jij blij!

1 like

Staat prima!

1 like

39mm Explorer van mijn echtgenote :wink:

5 likes

Natuurlijk kan dat. No problemo Amigo :sunglasses::+1:

1 like

Je vraagt het, dus mijn mening.

Om een slanke vrouwenpols hoort wat mij betreft geen groot horloge. Ik vind dat op geen enkele manier charmant of stijlvol. Het hoeft echt geen 28mm te zijn, maar een charmante pols vraagt om een horloge van maximaal 35mm.

12 likes

Geen ponem !

2 likes

Staat prima :ok_hand:

1 like

Het kan prima, maar bij een vrouw zou ik eerder een 34/36mm passen. Dit model kan je zo kwijt, dus waarom niet verkopen en vrouwlief iets laten kiezen wat zij mooi vind?

3 likes

Staat prachtig. :+1:

1 like

Ongezouten mening?

Heropvoeden die vrouw.
Zo’n Montblanc hoort dag en nacht gedragen te worden.

En haar de OP cadeau doen natuurlijk, zodat je hem zelf af en toe ook nog eens om kan slingeren.
Totaal oninteressant of een ander het vindt kunnen of niet.

2 likes