Dit is misschien wel het beste antwoord…
Dat bijleggen is er te veel aan…
Dit is misschien wel het beste antwoord…
Dat bijleggen is er te veel aan…
Omdat ze in het Rolex boek steeds uitkomt bij een horloge van 31000 euro!
Het mocht ongezouten zijn, toch? Ik vind dat alle damespolsen in dit topic een vreemde knik in hun arm/pols hebben …
Verder vind ik een 39 mm (OP of iets anders) qua maat prima om een vrouwenpols kan maar dat ligt uiteraard aan 1. het horloge en 2. de dame zelf. In de kwestie die je aan ons voorlegt vind ik de blauwe OP39 niet heul mooi voor een dame; zeker bij Rolex kan dat vrouwelijker of juist stoerder. Dit is een beetje ertussenin en daarom eigenlijk helemaal niks. Ik vind (ja lekker persoonlijk) deze blauwe OP39 eerder en vooral een model voor een man.
Lekker wegdoen of inruilen die OP39 en er een 34 mm olijfgroene voor in de plaats cadeau (natuuuuurlijk!!) doen aan je lief.
My two cents
Herken het voor mijn echtgenote ook een rolex gekocht. Droeg hem alleen als ik erbij was…
Toen ook naar werk/vergadering etc en snel daarna Was het gewoon standaard. Komt goed man gewoon doen. the ROLLIE LIFE STYLE:joy:
Ik ben er geen fan van. Een OP39 is een mannenmodel en nog een best grote ook. Hij oogt iig een stuk groter dan een 40mm Submariner. In mijn wereld dragen mannen herenhorloges en vrouwen damesmodellen. Ja zwart-wit, daar houd ik van. Net als dat ik vrouwen in een broek of met laarzen aan taboe vind.
Seiko lifestyle?
Hamilton lifestyle?
Casio lifestyle?
Cartier lifestyle?
Take your pick.
Alles kan en mag.
Te groot. Veel te groot.
Ja, maar ROLLIE??
I aint got time to bleed? ??
Legendary
Jij kent je klassiekers
Die film epic.
Die en top gun kan ik mee lullen tot het eind.
Ik vind dit kunnen. Mijn wederhelft draagt soms de portugieser ook. Is 40.9 mm
Hoorde het op you tube…
Dus dat moet wel kloppen. Anders stond het er niet op.
Is dat Bruce Willis?
Beetje bijleggen?
Je nier pachten dan wel verkopen?
om die pols ermee, nice!
Nagel op kop.
Neen gewoon met Bauke voor de vrienden…
Allen dank om het makkelijk te maken… heb de keuze uit:
*Ja
*Nee
*Echte mannen
*Verkopen
*Ruilen