Kan het, een Rolex OP39 voor vrouwenpolsje...?

Nee, deze is gewoon te groot. Of wacht : deze stáát te groot. Of oogt te groot, ook goed.

1 like

Staat prima op haar pols.

1 like

Ik vind hem ook te groot. Wbt waarde komt dat overeen met een mooie 5 digit DJ. Lijkt me een stuk mooier.

1 like

Ahww stop it you… :slight_smile:

1 like

Goed om te zien dat @BuckAngel buiten het forum nog steeds actief is met onze gedeelde hobby.

On topic: ik vind grote mannenhorloges bij vrouwen geen gezicht.

1 like

Staat hardstikke goed. Veel beter dan die kleine k** klokjes. Mijn vriendin had mijn 42 mm hamilton gepast en vond dat dit prima kon. Stond stoer. Gewoon doen dus.
Bb

1 like

Precies. Die moeten zo snel mogelijk uit als je ze oppikt in de kroeg :grin:

Staat heel goed! Vrouwen met grotere is geen probleem.

Nee joh. Staan ze straks in het glas o.i.d.
Zit je weer met dat gezeik.

1 like

Mee eens. Ik vind hem ook te groot, maar doe vooral wat je zelf tof vindt.

1 like

Ah, raadspelletje… welk woord is Kasper vergeten?

Overigens vind ik het getoonde horloge te groot voor een smalle damespols / arm.

Groet, Vincent

2 likes

Zeer zeker,doen,aan een vrouwenpols mogen zulke horloges zeker gezien worden.Afgelopen week hier aan de Belgische kust tal van Daytonas en Subs gezien bij de vriendinnen…

1 like

Wat vind je zelf? Nog belangrijker, wat vindt jouw vrouw?

2 likes

Zou kunnen.

Een DJ36 zal qua maat iets beter staan denk ik.

Terechte vraag. :point_down:

2 likes

Kan best, mooi om afwisselend ook eens een iets grotere te dragen lijkt me. Op m’n vrouwenkoor zie ik vaak nog veel grotere horloges naast van die hele kleine gouden Omegaatjes😀. Kan tegenwoordig allemaal!

1 like

De blauwe OP39 vind ik een tof horloge. Fijne maat. Mooie wijzerplaat.
Maar voor een slanke vrouwenpols niet geschikt.
Mijn advies: Verkopen en een OP34 aanschaffen voor de lady.

4 likes

Allemaal prima advies en dank daarvoor.

Wel jammer dat niemand schrijft, “verkopen” en “jezelf” nog een leuke Rolex bijkopen…

Iedereen denkt aan mijn vrouw. :rofl:

Sorry man, in weerwil van wat velen hier roepen denk ik dat een 36mm de uiterste max voor haar is, maar dat een 34mm gewoon mooier is.

Ik zou 'm dus gewoon verpatsen, en als ze wel een Rolex overwoog zou ik haar een Olijfgroene OP34 geven. :slight_smile:

2 likes

39mm bij een vrouw vind ik persoonlijk net iets te groot. 36mm is beetje de max.

Verkoop deze OP, ga een nieuwe Rolex uitzoeken en geef je vrouw een nieuwe tas of nieuw paar schoenen ofzo

1 like

Jij bent een man naar mijn hart! :wink:

Ben zeker dat ze voor de tas gaat die bij de nieuwe schoenen hoort. :rofl:

1 like