Kan iemand mijn meer vertellen over deze omega automatic chronometer officially certified, wat is het jaar en eventuele waarde?

Ik zet mn geld in op fake en niks waard :wink::+1:

4 likes

Dat denk ik ook; maak de kast open en we weten het zeker.

Hehehe :grimacing::joy:

Wat een gedrocht…

Ik zet mijn geld in op een opgemaakte wijzerplaat

5 likes

Met een bic pen er omega opgekrast

2 likes

Dat wel ja :wink:

@Willem1967 vertel eens wat meer over het horloge? Hoe kom je eraan enzo…

Ik ben bang dat iemand met een pen op de wijzerplaat heeft getekend.

Beste Bastiaanse, Hij was van mijn vader. Hij heeft hem gekocht eind jaren 50 of begin 60. Ik heb hem nooit om, maar mijn inboedelverzekeraar heeft gezegd dat ik hem wel extra moet verzeker. Ik vind het dan ook wel stuttend om sommige reacties te lezen op dit forum. Beetje sneu van de zogenaamde kenners. Groet Willem.

2 likes

Screenshot_197

3 likes

Beste Willem of Guy,

Wellicht helpt het als je de regels naleest en wat meer doet dan een keer in het jaar een vage vraag droppen en dan weer verdwijnen.

Als die verzekerman echt verstand heeft van horloges had hij je verteld dat het maximaal een opgemaakte prul is.

Nogmaals open de kast en dan kun je zien of in elk geval het uurwerk in de buurt komt van een echte.

2 likes

De waarheid is soms hard. Maar dat maakt het niet minder de waarheid.

4 likes

Wat ik nu allemaal lees is jammer ik ga er wel mee naar een juwelier. Het was gewoon een vraag en ik krijg een antwoord die een beetje sneu zijn en wellicht niet forum waardig zijn. Maar dat is mijn mening.

Dag Willem,

De buitenkant geeft mi. idd. reden voor twijfel over de echtheid.
De binnenkant zou meer kunnen vertellen, in de binnenkant van de deksel staat
als het goed is het referentie nummer maar ook het uurwerk zou wat meer kunnen
vertellen. Dus als je het echt wilt weten, open (laten) maken en de nrs. cq het cal.
nummer van het uurwerkje hier even laten zien en plaatsen…

Succes!

4 likes

Laat ons vooral weten hoe dat ging! En anders zien we volgend jaar graag weer met zo’n nuttige bijdrage

1 like

Je typt niet eens een berichtje. Alleen een vraag in de titel en dan een paar fotos. Dan begin jij over forumwaardig?

Waarom zijn de antwoorden sneu? Misschien niet het antwoord dat jij wil horen. Zoals je kan zien op de vergrootte foto die ik plaatste is de kwaliteit van de wijzerplaat te laag voor een echte Omega.

4 likes

Hoort er ongeveer zo uit te zien

1 like

Meneer krijgt niet de reactie die hij hoopt en nu is het onze schuld dat het horloge niet meer waarde heeft dan de goudprijs. lekker dan.

1 like