Kan ik (23 jaar) het gouden horloge in de foto's dragen, en welke horloges kan ik dragen met mijn polsmaat?

De vraag is dus of ik bovenstaand horloge zou kunnen dragen in het dagelijks leven, en zo ja, bij welke kleding?

Daarnaast zou ik graag willen weten welke merken en welk soort horloges ik zou kunnen dragen als 23 jarige jongen met smalle polsen. Voel je vrij om merken aan te raden en evt foto’s te sturen van voor mij geschikte horloges.

Als ik beter geen horloges kan dragen moeten jullie het ook zeggen.
Onderstaand nog een simpel horloge dat ik een keer op vakantie heb gekocht. Alleen amper gedragen omdat hij wat grof oogt en omdat het een fashion watch is.

26 likes

je kan alles dragen wat je wil, ongeacht je leeftijd. Pols wordt gemeten in omtrek

31 likes

Ziet er prima uit. Lekker dragen. Kan wat mij betreft gewoon overal bij.

3 likes

Ja kan…die Hugo oogt wat groot

1 like

Die gouden staat veel beter dan de Hugo.
Misschien wel een wat vlotter bandje erop. Dat zou je goed staan.

10 likes

Beetje zonde van die lineaal. :face_with_hand_over_mouth:

Natuurlijk kan je dit dragen! Mijn zoon van 20 draagt nu een 34mm timex marlin :man_shrugging:

6 likes

Dat kan alleen als je je overhemd strijkt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

15 likes

Dat maak jij zelf uit natuurlijk. Vind je hem mooi, dragen dat ding :v:

1 like

Laat je vooral niet adviseren door ons hier wat je wel of niet moet dragen, dat bepaal je zelf (als het maar geen neppers zijn). Ga gewoon lekker lezen en eindeloos het internet afstruinen, je ontwikkeld dan zelf een bepaalde smaak.

6 likes

je komt bij mij over als een onzeker type,
je moet de goedkeuring van een vreemde hebben om gelukkig te zijn.
ik ben wel iemand die luistert maar heb wel mijn eigen menig, al ik me goed voel met een “wandklok” op m’n pols dan doe ik dat gewoon :rofl:

6 likes

Ja, en bij alles wat je wilt. Net als bij kleding kun je gwoon dragen wat jij leuk vindt en waar jij je lekker bij voelt. Dat allereerst. Maar ik denk dat je vooral graag wat advies zou willen horen, dus daar gaan we (neem het niet te serieus :wink:):

1: Je bent jong, dus je kunt lekker van alles uitproberen. Een jonge kerel met een wat ouderlijk ogend horloge is niet raar, maar een stijl keuze. Een oude man met een jongeren horloge oogt daarentegen wat treurig in mijn optiek.
2: Als je houdt van een iets klassieke stijl (als ik dat mag afleiden uit het horloge en de kleding in de foto), verdiep je dan eens in neo-vintage horloges. Weet eigenlijk niet of de categorie zo heet, maar ik bedoel daarmee nieuwe horloges met en retro ontwerp zoals bijvoorbeeld deze:

3: als je jouw smaak in horloges wilt ontwikkelen is mijn algemene tip; less is more. Zeker met betrekkelijk smalle polsen.

In ieder geval veel plezier gewenst!

6 likes

Ik wist niet dat het een competitie was

1 like

Ja natuurlijk! Leuk klassiek ding. Als je niet weet wat je wilt dragen, kijk dan eens op pinterest. Verzamel daar foto’s van stijlen die je leuk vind en zoek dingen voor in je kast die daar bij passen.
Het horloge is in iedergeval leuk en uniek, een goed begin naar je eigen stijl!

2 likes

Op jouw pols past het beste deze. Die lijkt ervoor gemaakt.

ach, is het een competitie? :thinking: :slightly_smiling_face:

Draag wat je wil. Mijn voorkeur gaat echter uit naar het gouden horloge.

Die gouden ziet er prima uit man!
Die Hugo zou ik persoonlijk in de la laten.
Jouw mening is overigens het belangrijkst natuurlijk.
Een horloge is in mijn beleving te groot als er veel ruimte zit tussen lugs/bandaanzet/daarwaarhetbandjeaanhethorlogezit en je pols.

Welkom hier!

…waarschijnlijk een nepper is. Ik weet niet in wat voor soort winkel je hem gekocht heb, maar dit lijkt me geen “echte” Boss.

Boss horloge verkopen en een timex of Seiko field watch kopen naast je gouden dresser ! Twee horloge collectie klaar

1 like

maakt het erg veel uit? Los van dat nep nooit goed is dan. Fashion watch en replica zijn redelijk vergelijkbaar in kwaliteit, maar eigenlijk beide het geld niet waard naar mijn idee. @TS: voor hetzelfde geld kun je ook leuke voordelige horloges kopen van niet fashion merken zoals bijvoorbeeld Timex. En tweedehands is er ook plenty te vinden voor weinig, bijvoorbeeld hier in het blauw.

1 like