Eh dit is gewoon een echte hoor.
Is ook 44 mm groot de nete!
Kan zeker! Ik ben 21 en draag verschillende gouden horloges bij een grote verscheidenheid aan outfits. Van t-shirt en sneakers tot een pak met oxfords.
De diameter lijkt goed bij je polsen te passen. Gewoon lekker dragen dus
Staat uitstekend bij allerlei outfits Dat Boss horloge is niks voor mij, maar smaken verschillen. Dus draag vooral waar jij je goed bij voelt
Wat een geweldig topic
Als je nou 22 was geweest had ik ja gezegd , maar 23? Twijfel nu wel moet ik eerlijk zeggen
Of je het kan dragen bepaal je natuurlijk gewoon lekker zelf!
Lekker dragen wat jij wil kerel!
Je stijl of misschien zelfs geen stijl ontwikkelt zich vanzelf in de loop der jaren. Je bent nog jong!
Je kan dat horloge dragen met een muts op of een pet of bovendien kan je hem dragen met een hoody of een knal gele jas, je kan er ook mee fatbiken, je kan een overhemd dragen met dit horloge, alsook een crop top en naaldhakken.
Draag vooral wat je zelf fijn en comfortabel vindt.
Sommigen lopen graag met een hockeypuk om hun pols en bij anderen kan het niet klein genoeg.
Het gouden horloge staat je absoluut heel goed! Zowel qua uiterlijk, bandje en formaat. Heel smaakvol en bij bijna alles te dragen behalve als je echt gaat klussen of sporten.
De Hugo: Ik vind 'm lelijk en hij is veel te groot voor jouw pols.
helemaal mee eens
Ik zeg dragen die gouden horloge. Dat is veel te mooi om in een kast te laten verstoffen
Bandje is best mooi, een wat fijnere structuur zou wellicht passen zoals hagedis. Maar de kleur vind ik goed passen.
Die is ook echt leuk!
Of nog beter: volg het doorlopend topic “Wat dragen wij vandaag” voor inspiratie.
Ik zeg die Hugo wegdoen (ik zou bijna zeggen weggooien) en lekker die gouden dragen. Meer style and personality om het ff in goed Nederlands te zeggen.
De gouden staat perfect vind ik en de Hugo is wat aan de grote kant.
Maar het gaat erom wat jij leuk vind en graag draagt en gewoon als je wilt lekker dingen gaan passen en kijken wat je leuk en mooi vind en wat je een goed gevoel geeft.
Succes met je zoektocht en dragen wat je zelf wilt…
Dragen wat je zelf wil, mens van wie ik de naam niet uitspreek.
Zoals hierboven al omschreven, je bent jong, ga op onderzoek uit. En dan niet alleen op horloge gebied
De horloge reis is niet zo gek moeilijk, maar net wat je er zelf van maakt. Je voelt het vanzelf… Geniet van het moment, korte tijd later ben je ze weer zat en moet er plaats gemaakt worden voor wat nieuws.
Draag wat je mooi vindt.
Vervelend om te zeggen op een forum vol liefhebbers maar 99% van de mensen letten niet eens op je horloge.
Gewoon dragen wat JIJ mooi vindt. Je vraagt toch ook niet welke kleren je moet dragen, dat voel je zelf het beste aan.
Gewoon lekker dragen dus.
Mooie hugo geniet er van dat zou ik ook doen👌
Mooi horloge! Ziet er goed uit en het moet vast een bijzonder horloge voor je zijn nu ik je andere topic lees. Lekker dragen en niet teveel letten op wat anderen vinden, als het goed voelt is het goed!