Kan ik (23 jaar) het gouden horloge in de foto's dragen, en welke horloges kan ik dragen met mijn polsmaat?

Wat goed gevonden Richard. Nu is pas duidelijk dat dit een erfstuk is. @hfvhygg Wees er zuinig op en draag het met (hopelijk) mooie herinneringen.

A) Ja, dan kan. Staat je goed. B) Bij alles.

Op jouw leeftijd had ik een soortgeljjk gouden horloge. Dageljjks om de pols dus dit is een beetje uit ervaring.

1. Staat je perfect dus zeker blijven dragen. Zorg voor goed onderhoud.
  2. Zoek er een tweede horloge bij die anders is zodat je kan afwisselen.
  3. Kledingadvies kan ik je niet geven. Trek aan wat je leuk vind en doe het horloge om je pols welke jij erbij vindt passen.
    Waarom een ander horloge erbij? Bij mij ging het na tig jaar vervelen en toen de batterij vervangen werd maar niet goed waterdicht was gemaakt, kwam er vocht in. In de prullenbak gegooud maar nu spijt van.

Oh ja, denk een beetje om de maat van heg horloge. Niet te groot. :grin:

1 like

Alles kan, dat maak je helemaal zelf uit. Qua maat kan het zeker wel. Zou er zelf een iets donkerder of zwart bandje aan zetten, voor het contrast, maar dat is persoonlijk.
De Hugo is inderdaad wat komt, en het bandje is ook te lang, lijkt me niet comfortabel dragen.

Draag wat je zelf gaaf vindt. Over het algemeen vind ik het mooi dat het horloge lug to lug niet groter is dan mijn pols, en dat ik nog paar mm over houdt. Dat verschilt weer per horloge en aantal mm van de kast. Maar vooral lekker veel passen, en vooral genieten van wat je zelf mooi vindt.

De tips tot nu toe (vlotter bandje, lug to lug is die hugo wat groot) kloppen naar mijn mening, maar draag als jij het tof vindt boeie lekker dragen!

En ooja, horloge draag je in principe net boven je polsbotje, maar ook daar weer mee, doe wat jij chill vindt

Draag gewoon wat jij wilt.

Ik heb in m’n jongere jaren ook met dit rondgelopen → DW0133 Dolce & Gabbana D&G Prime Time | TheWatchAgency™

En LELIJK dat velen het vonden :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:.

Tuurlijk past dit als dagelijkse horloge en staat je goed,past bij casual ,sjiek en sportief, niet met trainingspak of jogging natuurlijk :wink:

Prachtig horloge van een echt mooi dress watch horlogehuis; Bouchard. :ok_hand: Gewoon lekker dragen als je hem mooi vindt. Ben je zeker niet te jong voor. Je bent nooit te jong- of te oud- om te dragen wat je zelf mooi vindt. Andere mensen mogen doen wat zij willen en jij mag doen wat jij wilt! :wink:

Draag wat je zelf mooi vindt en niet wat een ander vindt.
Qua maat is het het mooistals de lugs binnen de breedte van je pols vallen en de band daar nog op je pols ligt en niet meteen aan de lugs recht naar beneden langs de zijkanten van de pols loopt zoals bij jouw Hugo.
Het gouden horloge is niets mis mee.

Ja hoor, dit kan heel goed zo. :ok_hand: Bij wat jij mooi vind.

Inderdaad, daar voel jij jezelf het prettigst bij en dat straal je uit.
Ben je er onzeker over, dan is de kans dat men er feedback op geeft en dat kan positief en opbouwend zijn en daar moet je dan wel weer mee om kunnen gaan.

Als je de vraag hier zo stelt is er onzekerheid en zou ik hem in een “veilige” omgeving proberen en de feedback afwachten en ontvangen. Van daaruit zelfverzekerder gaan dragen en dat uitstralen.

Fijne zondag!

1 like

Ik vind die Constellation zeer mooi

1 like

Dat gouden horloge staat je super! Gaat zeker op de meeste casual, smart casual of chiquere outfits. Zelf kan ik op praktisch iedere outfit een gouden horloge dragen, behalve als ik sportiever de deur uit ga maar dan is het vooral ook minder praktisch.

Veel succes!

Dan heb je al een fraaie collectie op je 21ste opgebouwd!:ok_hand:

1 like

Lekker dragen wat je zelf mooi vind en prettig vind zitten. Je niks aantrekken van wat iedereen heier roept plak merk enzo.

Ter info, dat Hugo horloge is 42 mm

1 like

Dank! Overgenomen van een forumlid, nog steeds erg blij mee :smile:

Dank! Er moet een hoop voor wijken, maar dat is deel van de hobby. Het virus dat ik hier heb opgelopen, maakt het alleen wel een stuk erger :face_with_peeking_eye: :joy:

1 like

Je pols foto van de Hugo zegt genoeg. Dit horloge is te groot voor jouw pols.

2 likes

mijn polsomtrek is 16,2 cm