Kan ik (23 jaar) het gouden horloge in de foto's dragen, en welke horloges kan ik dragen met mijn polsmaat?

Natuurlijk wil je iets dragen waar jij je lekker bij voelt, ongeacht hoe een ander vindt dat het staat. Maar ja, jij voelt je er nou eenmaal lekkerder bij als je weet dat het je goed staat.
Die gouden vind ik prima passen.
Als je graag een wat kleiner model wilt, kijk dan eens naar vintage horloges. Die zijn over het algemeen wat kleiner en dunner.

Mooi horloge , je kan het gewoon altijd dragen. Ik zou dit horloge alleen niet dragen tijdens het sporten, klussen & festivals. Maar verders niks mis mee.

Om de beperkte keuze hierboven nog wat uit te breiden:

Deze past prima op de wat kleinere pols en is binnen het genoemde budget te vinden.

Jij komt over als een halve zool met deze kansloze reactie.

@hfvhygg focus je vooral op alle inhoudelijke reacties die zijn gegeven. Er staan genoeg nuttige suggesties en adviezen tussen, waar ik weinig op aan te vullen heb :ok_hand:

6 likes

Draag wat je wil man, maakt niet uit welk horloge of welke grote. Als jij het maar mooi vind!

1 like

Het gouden horloge staat je goed! Je kunt er een andere band voor kiezen maar de maat is perfect.

1 like

:100:

Mijn zoon is 22 en heeft 2 Tissots. Modellen weet ik ff niet. Maar die heeft ook dunne polsen. En ze staan allebei goed bij hem, zowel bij nette kleding als een spijkerbroek.

Is ook gewoon een stijlkeuze.

Staat helemaal goed hoor. Dragen!

Dat horloge staat je prima.
Ik ken overigens meerdere jongen mensen die vintage dresswatches dragen. Niks mis mee.

Klopt, uiteindelijk is alles een keuze en overal zijn uitzonderingen op te bedenken. Maar over het algemeen komt er een dag in het leven waarop je er beter aan doet de camouflage prints en felgekleurde G-shocks aan de jongeren te laten.

Alles kan als je er maar vertrouwen in hebt. Andere band helpt daarbij wel en met een meetlint is weten.

Gouden horloge staat je goed,
Misschien nog een donker bandje,
Erbij kopen voor een groter contrast,
En de afwisseling.

Hugo vind ik te groot voor jouw pols.

Een oude man met een jongeren horloge oogt daarentegen wat treurig in mijn optiek.

Voor welke leeftijdsgroep zou mijn Citizen zijn? Ik ben 60 (is dat oud…?),
dus ehm, houden of verkopen…?:wink:

Ik hou 'm hoor!:joy:

3 likes

Nee joh, die is gewoon robuust. Met jongeren horloge doel ik meer op zoiets :point_right:t2:

Nee joh, die is gewoon robuust.

Aaahh, gelukkig! Er klinkt een zucht van verlichting, hier in de woonkamer…:grin:

:sweat_smile::+1:t2:

1 like

Eens met de suggestie om een donkerder leren bandje erop te zetten! Mooi horloge, zeker bij een overhemd :+1::+1:

als je je polsmaat weet gewoon kijken wat je staat ik zit rond de 16,5 cm en heb het geluk dat Tim van watchbox/1916 dezelfde maat heeft en menig horloge heeft gepast dus meestal weet ik zo of iets mij zal staan. Maar uit ervaring weet ik dat ik zelf van 36/40mm het mooiste vind staan.

verder zoals andere al zeggen kwa horloge je kan alles dragen wat jij mooi vind. En meestal moet je je smaak ook gewoon nog ontwikkelen ik merk aan mezelf ben 36 en sinds 2 jaar echt veel met horloges bezig. Dat mijn smaak nu pas scherper en duidelijker krijg dat ik echt weet wat ik wil.