Kan mijn “probleem” verholpen worden?

Serieus :rofl:

2 likes

Ik dacht een heel andere kant van je zien :rofl:

1 like

Mooi gesproken @Brick (AI)

Sowieso zijn het fases. Ik lees dat je 21 bent dus dat is nog jong en niet zo gek dat je veel wilt proberen.

Ik had het niet zo erg maar wilde ontzettend veel proberen een paar jaar terug. Hierdoor heb ik ook mega veel geflipperd en soms horloges maar een paar weken in bezit gehad.

Spijt heb ik niet want hierdoor leer je wel in deze hobby wat je echt mooi vindt en wat bij je past.

Helemaal eens met Brick. Als je een horloge koopt en je gaat het meer dragen wordt het echt jouw horloge en je gaat er echt van genieten. Wees blij met wat je hebt en geniet daarvan.

Verder is bepaalde targets of doelen stellen ook wel handig.

PS dit is geen AI

3 likes

Dank je @Brick ook voor het relatie advies laatst. Het heeft me enorm geholpen. Ik heb gisteren vrouw en kinderen achtergelaten en begin aan een nieuw avontuur.

4 likes

@Brick heeft zijn eigen adviesbureau zo te lezen, met 1 medewerker, genaamd AI :rofl:

1 like

Ftfy.

Dank!

1 like

Hey Chet, je ken mij hè. Ik begrijp dat dit een ontzettend moeilijke tijd voor je is. Het is duidelijk dat je door een tumultueuze periode gaat en ik wil dat je weet dat ik hier voor je ben, ongeacht wat er gaande is. Het is belangrijk om te erkennen dat het nemen van grote beslissingen, vooral als het gaat om het verlaten van je partner en kinderen, niet gemakkelijk is en gepaard gaat met veel emoties.

Ik ben blij om te horen dat het relatieadvies dat ik je gaf, je geholpen heeft, maar ik wil wel benadrukken dat het verlaten van je gezin een ingrijpende stap is met verstrekkende gevolgen. Het is belangrijk om alle aspecten van deze beslissing zorgvuldig te overwegen en te beseffen dat het niet alleen jou, maar ook je partner en kinderen zal beïnvloeden.

Ik moedig je aan om open te blijven staan voor communicatie en eerlijkheid, vooral met je partner en kinderen. Probeer ruimte te creëren voor gesprekken waarin iedereen zich gehoord en begrepen voelt. Het is ook een goed idee om steun te zoeken bij vrienden, familie of een professionele therapeut om je te helpen bij het navigeren door deze uitdagende periode en om te werken aan een oplossing die het beste is voor alle betrokkenen.

Wees niet bang om hulp te vragen en weet dat er mensen zijn die om je geven en bereid zijn om je te steunen, ongeacht welke keuzes je maakt. Je staat er niet alleen voor, en we zullen samen door deze moeilijke tijd heen komen.

:+1:

En vergeet niet. Er is ook tijd voor feest!

:joy:

4 likes

Heel fijn Brick. Ik sta niet meer open voor gesprekken met mijn naasten. Ik kies voor mezelf en kijk slechts nog vooruit. Nogmaals dank voor de wijze woorden en doe de hartelijke groeten aan je vrouw!

1 like

Amen Father Brick :pray:

1 like

Hahaha :rofl:

1 like