Goedemiddag,
Heb 1 week geleden een IWC replica gekocht en van een koude kermis thuis gekomen.
Het horloge, een automaat, maakt een raar schurend geluid en ondertussen is er een knopje uitgevallen!
Is er wellicht iemand die mij kan helpen aan een adres om het horloge te laten herstellen? Heb er bijna 400 euro voor betaald, desondanks geeft de verkoper niet thuis.
Een beetje goede cursus kost ook minimaal eur 400,-
Zie dit dus maar als een goede les.
Denk sowieso dat je op dit forum weinig medeleven zult aantreffen voor je namaakklokje.
leer een wijze les… koop geen fake troep het is het noooooit waard en al helemaal geen 400 euro… haha zelfs voor nep ben je genept… ik zou er afscheid van nemen als ik jou was!
(:D(:D(:D(:D(
Dit soort berichten zijn de beste “reclame” voor namaakhorloges, hun verkopers en kopers. Je lacht je toch helemaal rot!!! En dan voor 400 euro!!! :+
Oei, voor dat geld koop je een perfecte vintage Seiko 6105-8110 duiker van 40 jaar oud + een 6309-7040 duiker van 25 jaar oud die nog 30 jaar meegaan en die heeft niet iedereen om, maar ieder heeft zn eigen merk, harde leerschool, maar je zult het niet weer doen denk ik.
Ik wil niemand verdedigen, maar toen ik hier als newbee aankwam had ik ook niet het flauwste benul van de waarde van horloges, laat staan van techniek.
Van IWC had ik zelfs nog nooit gehoord…
Volgens mij heeft de topicstarter 100 euro betaald voor het horloge en 300 euro voor de letters IWC…
En dat is natuurlijk een beetje jammer.
Ik blijf erbij, dat als je de “look” mooi vindt, en je wil niet bluffen met een merk ( dat er geen is), je beter een Alpha of een Parnis koopt.
Die zullen wellicht niet beter zijn dan de “IWC” van 400 euro, maar ze zijn ten minste officieel “legaal” en ze kosten geen rib uit je lijf.
Als je een horloge (jammer genoeg) 400 euro hebt betaald, is het mijn inziens wel loigisch dat je het nog wil laten herstellen. Nep of niet.
Natuurlijk als er een onderdeel stuk is, wordt het wel moeilijk om een vervangstuk te vinden. Alles hangt er van af wel werkje er in zit.
Zulk een horloge is natuurlijk niet goed te praten, zeker op een forum zoals dit, maar 400 euro is niet niks…
Sorry jongens: hoe ouder ik word ( hopelijk kan ik nog effe mee) hoe “milder” ik word…
Ik ga een stuk mee in de gedachtengang van Marc.
Jammer hoor: hier wordt opnieuw een nieuw forumlid, eentje die wellicht wat naief, “er in gestonken is” en nu hier hulp denkt te vinden, genadeloos afgedroogd.
Sterker nog, hij wordt zelfs getracteerd op “je lacht je helemaal rot”.
Jammer wel, dergelijk leedvermaak.