Dit dus. Daarom moet/kan Invicta geen re-issues uitbrengen.
Die zou ik gratis nog niet eens willen
Ik denk dat je dan heel wat merken op die manier kunt afschrijven. Ben daar mee eens.
Zou een gegeven paard niet in de bek kijken… je kunt het altijd nog transformeren naar iets anders .
Panerai is ook niet mijn kop thee, veel te groot en opvallend.
[quote=“PLP, post:9, topic:264279”]
Dus van alle dromen die een man kan hebben gaat die van jou over een tell-sell horloge merk ?
Zo hé, knappe reactie hoor. Grote jongen
Heb je alweer een paar likejes kunnen scoren?
Wees er maar trots op.
Tot nu toe 2 beetje magertjes gezien de fraaie afbeelding.
Groetjes
“ Ik vraag mij af in wat voor prijs categorie dit zou moeten zitten”
Die is makkelijk.
‘List prijs’ €1899,-
En daarna aanbieden voor wat het echt waard is +90, dus €110,-
Geen idee of een Invicta met saffier, mechaquartz, en uniek ontwerp voor die prijs kunt laten maken.
Wat is dat toch met dat Invicta gehype en topics over die dingen?
Je kan een keer trollen, leuk of niet leuk, maar met constant trollen ga ik het serieus nemen.
Invicta dromen… Zo kan je niet zijn man.
? Invicta hype ? Telkens topics erover ? Ik heb geloof ik zeker 1 a 2 maanden geen topic over Invicta geopend.
Je doet je naam eer aan. Laat het lekker gaan, smaken verschillen
En we waren net zo trots op je Casper.
Oeps ik lieg. 25 dagen geleden een topic over Waltham waar het in de initiële vraag ging over Waltham’s overname door Invicta en aantal andere merken.
Lekkere droom. Cola met chloorwater. Smaken verschillen, gelukkig.
Wat als ik Invicta nu een leuk merk vind? Krijg van iemand anders ook een leuk cadeau toegestuurd waar ik geen NEE tegen kan zeggen…
Maar ik zou het persoonlijk erg gaaf vinden als ze meer oude modellen opnieuw zouden maken. Nu hebben ze zoals ik al schreef eentje in de planning staan bij Drop.com ben aan het nadenken om die misschien te kopen, maar weet het nog niet zeker.
Ik word hier zooooo boos van!
Nu wil ik drop!
Als ze de die cijfers nou niet zo afgekapt hadden dan zou het nog wel gaan.
Nee dan niet. Halve markers, brrrrrrr. En waarom? De originelen hadden dat niet. Dat kan toch beter? Doe mij het origineel dan maar.
Vervang Invicta door Rolex en er kan 80 % van de topics geschrapt worden.
Hou toch eens een keer op met dat negatieve gedoe over Invicta en een Invicta-liefhebber.