De een zijn droom is de ander zijn nachtmerrie.
Dat is wel weer zo
Origineel had dat ook
Tjah als je een re issue uitbrengt, wat mag je daar aan veranderen? Ook het uiterlijk van zo’n horloge zoals de wijzerplaat?
Dan vind ik die ook niet mooi. Maar een re-issue moet er denk ik wel zo authentiek mogelijk uit zien ja.
Ik vind het een slechte vergelijking.
Ik kan namelijk begrijpen dat iemand een Rolex kan najagen. De kwaliteit, moeilijke verkrijgbaarheid en hoge prijs. Allemaal dingen die Invicta ontbeert.
Ieder zijn meug. Ieder zijn smaak en ieder zijn plezier. Als ts het merk mooi vind, mag hij dat mooi vinden.
Als ik daar dan een vraag over stel is dat niet gelijk ‘negatief doen’, die slachtofferrol meet je echt jezelf aan.
Feitelijk wel. Maar het hangt voor mij ook af van wat een “herrezen” merk doet met de aangekochte geschiedenis en reputatie. Invicta heeft er weinig goeds mee gedaan.
Inderdaad, wanneer je alles er aan veranderd dan is het gewoon een nieuwe creatie.
Comnercieel gezien melken ze het wel goed uit.
Invicta mag wel een smart watch uitbrengen!
Of snap ik dit topic niet helemaal?
Dit is geen vraag maar gewoon negatief zijn, en ik voel me geen slachtoffer.
Beter een keer beginnen dan niet beginnen toch?
Ik vind dit soort vintage reissue dingen 10x leuker dan die grote gruweldingen zoals deze:
Ok, succes.
Heb je hem ? Ik had hem gezien op drop idd.
Ik wil hem misschien bestellen idd
Wilde je nog tippen, maar je had hem al gevonden dus
Het zou wel tof zijn, maar heritage modellen uitbrengen past niet echt bij het merk zoals ze dat nu in de markt zetten. Met Glycine doet Invicta dat bijvoorbeeld wel.
Ik had he took niet tegen jou, doe lekker waar je zin in hebt mij hoor je er niet over
Ik geloof dat ik niet aangesloten ben Heeft Invicta al een re-issue model uitgebracht?
Nice
Bedoel je dan die groene bikini? Persoonlijk ben ik wel een borstenman grote wijzerman. Dus eens wat betreft die andere met te kleine subdials te ver uit elkaar, al zijn de subdials bedekt dus lastig in te schatten zo.