Yes!!
Top, mooi dat het terecht is. Scheelt een hoop gedoe met claimen enzo.
Tena lady?
sorry, kon het niet laten
Grrr! Ik natuurlijk nog even checken of ik geen spelvout gemaakt had hè…
Mijn laatste pakketje ging naar het plaatsje Amsterdam in Canada (terwijl er wel Nederland op label stond). Is uiteindelijk wel goed gekomen. Wel ff stress
Het was zo een mooi inkoppertje dak um nie kon laten liggen.
Snap ik, je zal maar een autocorrectie hebben die incontinentiemateriaal maakt van internationaal.
Edit> overigens fijn dat je zaakje terecht is!
Bijzonder. Ik heb meerdere keren met PostNL en meerdere keren met DHL verzonden. En dan praat ik niet over twee keer… Met PostNL het laatste jaar alleen maar ellende (meerdere vermissingen waarvan 3 stukken die ook nooit meer op de juiste plek terecht zijn gekomen). Met DHL gaat het tot nu toe 100% goed, zelfs geen (lange) vertragingen.
Maar natuurlijk proficiat dat jouw pakketje alsnog is aangekomen!
Ik ben geen grootverbruiker qua verzenden en ontvangen hoor. Als ik 2 pakketjes p/maand ontvang is het veel en verzenden doe ik wel, maar meestal kleinere brievenbuspakketjes via PostNL en dat gaat eigenlijk altijd prima […ik klop het af!]. Als je de klaagfora van Kassa etc. doorleest is het trouwens allemaal bagger. Wellicht heeft het ook met de regio te maken?!
En een beetje mazzel, gaat vaker goed dan fout nog steeds.
Via eBay horlogegereedschap besteld, wat vlot werd opgestuurd met Hermes. Een dag of 3 geleden al bericht via de PostNL app dat het pakket de dag erna (morgen) geleverd zou worden. Op de dag zelf is het bericht aangepast naar “vandaag” om vervolgens weer naar “morgen” gezet te worden.
Vandaag maar weer afwachten. Blijkbaar gewoon geduld hebben, volgens de ervaring in dit topic.
Gaf de track ook 3 oranje bolletjes? Op de screenshot zie ik er maar 1tje.
Yep. Of de druk een beetje laten opvoeren door de verzender…
Dat continu een dag verplaatsen herken ik wel. Dan heeft de bezorger jouw adres aan het einde van zijn rit en is alles zodanig uitgelopen dat 'ie het morgen weer gaat proberen. Kan dagen doorgaan als het een beetje druk is. Schandalig, maar zo gaat het tegenwoordig. Gelukkig heb ik vaak een ‘vaste’ bezorger die fluitend over straat gaat en rustig tot 22:00 doorwerkt als hij nog spullen in de bus heeft liggen.
Gaat iedere dag qua status weer ‘terug naar af’. Tja.
hoop voor je dat ie vandaag nog wordt geleverd . Anders maar ff via postnl twitter vragen wat er aan de hand is.
Inderdaad maar 1 bolletje de afgelopen dagen, maar sinds een klein uurtje 3 bolletjes, met de mededeling dat de bezorger onderweg is. Dat heb ik nog niet eerder gehad, dus waarschijnlijk wordt ie vandaag geleverd. Toch raar dat een (Duits) poststuk een kleine week blijft liggen. Dat heb ik niet eerder gehad met andere post vanuit het buitenland.