Kennismaken

Hallo horlogeliefhebbers,

Leuk jullie te ontmoeten en mooi om te zien hoeveel liefde en kennis er over al die prachtige horloges wordt gedeeld! Graag stel ik mijzelf kort voor als nieuw HF-lid. Mijn naam is Marco, 54 jaar jaar en een laatbloeier wat betreft horlogekennis en -kunde; liefhebber ben ik al heel lang ;-). Mijn verzameling is bescheiden (7 stuks), maar breidt zich rustig aan uit.

Voor de beeldvorming: op een of andere manier spreekt het merk Seiko en de verschillende modellen mij telkens weer aan. Inmiddels heb ik er 4 en heb ik ondertussen op Chrono24 nog een paar anderen op het oog. Ook de merken Tissot, Mido, Baltic, IWC en ‘uiteraard’ Tudor en Rolex trekken telkens weer mijn aandacht. Verder vind ik de Nederlandse merken Van der Gang en Staudt waanzinnig mooie producten met een prachtig afwerkingsniveau, chique uitstraling, ingetogen kracht en degelijkheid. Mijn Staudt Chronograaf is toch wel mijn trots!

Maar goed, de keuze is reuze en zo blijft het!

Met hartelijke groet,
Marco

17 likes

Van harte welkom Marco :+1:

Afgelopen weekend was er nog een Staudt GtG in Ootmarsum. Maar daar kan en wil @APMV je vast veel meer over vertellen!

Welkom Marco, ik snap dat je trots bent op je Staudt en alle rede ook toe. Het is een prachtig exemplaar!

Seiko is een mooi merk. Leuk dat je ook een Staudt hebt als product van Nederlandse bodem.

Welkom bij de club Marco.

Welkom Marco! Ik deel je affiniteit met Seiko; op de een of andere manier is de top van mijn wishlist altijd Seiko, iets in de ‘design language’ en het aanbod spreekt blijkbaar aan. Veel plezier hier!