Je kunt je de moeite besparen⦠Ik gebruik gewoon een scharnier⦠en Ik heb nog nooit klanten gehad die zeiden ājammer dat het geen kogelgewricht isā
ik weet niet of het plaatje op maat is, of in de juiste verhoudingen, maar ik hoop dat je onderstel stabieler is dan dat het er op het plaatje uitzietā¦
Verder lijken de armsteunen nog een beetje āieligā
een stuk van 300 x 100 mm is wel een lekkere maat voor een armsteun⦠alles groter is goed genoeg⦠alles kleiner is te klein zou ik zeggenā¦
Kijk ook naar de hoek van de āinhammenā , tenzij het je absolute voorkeur is om op het randje van de werkbank te werken, zou je eens moeten kijken waar op je werkbank je het liefste werkt, en de hoek daarop aanpassenā¦
Ik heb op aanraden van een klant de hoek van mijn inhammen, en daarmee armsteunen vergroot, zodat je minder op het randje zit te werken
de afgeronde hoeken zijn fraai, maar een opstaande kant aan de zijkanten vind ik persoonlijk wel fijn⦠Groefje langs de voorkant is ook wel lekker⦠alleen⦠als je het blad zaagt, dan is dat lastig te maken⦠Frezen kan, maar dan moet je wel een malletje hebbenā¦
Nog een tip⦠Zet je zwanehalzen zo ver mogelijk naar achteren, en monteer die contactdoos ergens anders.
Ik zou zelfs zeggen⦠hang em lekker onder de werkbank, en maak 1 of 2 Kabeldoorvoertjes in je werkblad (Gatenzaag Ćø60, en dan gewoon zoān Plieger kabeldoorvoertje erin drukkenā¦klaar)