Mooi die drive om het steeds beter te willen.
Ik sluit mij aan bij de rest; prachtig horloge!
Mooi die drive om het steeds beter te willen.
Ik sluit mij aan bij de rest; prachtig horloge!
staaltje vakwerk is dit,chapeau
Prachtig!!
Ik kan me herinneren dat je een horloge had uitgeleend aan de mannen van Watchfinder, voor een video. Is daar al iets uit gekomen?
Wat een plaatje! Gefeliciteerd, echt bizar wat je hier in “slechts” 5 jaar hebt opgeleverd. Slecht een bijkomend detail maar het blauwe stiksel van de band is ook zo goed gekozen hier. Diepe buiging.
Wow, wat een mooi horloge is het geworden!
+1
Aangezien aanschaffen er de komende 20 jaar niet in zit
Ik vind t allemaal leuk en aardig hoor ons lekker maken met al dat moois, maar ik vind ook dat je niet moeilijk moet doen en mij wel op de wachtlijst kunt zetten. Of de wachtlijst van de wachtlijst. Of is er inmiddels al een wachtlijst van de wachtlijst van de wachtlijst?
Alsjeblieft 🥹🫣
Hulde en respect voor dit werk!
Een prachtige horloge!
Echt prachtig een tijdloze schoonheid!
Chapeau voor het vakmanschap
Mijn horloges worden steeds duurder en dit in combinatie met een voorval die ik onlangs gehad heb wil ik eigenlijk het juridisch wat beter geregeld hebben zodat ik mezelf wat beter ingedekt heb voor toekomstige projecten. Nu vroeg ik me af of dit horloge forum juristen heeft die mij hier mischien mee kunnen helpen of mij een bepaalde richting in kunnen sturen?
Kun je iets specifieker zijn mbt het indekken en/of 't voorval wat je had? Indekken waartegen precies?
Garantie periode, termijn van melden van defect bij aankomst, betalingsvoorwaarde, aansprakelijkheid.
Op dit moment is hier helemaal niks van geregeld. Eigenlijk is dat best gevaarlijk, als ik online voor 10 euro boortjes koop moet ik nog akkoord gaan met de terms en conditions en ik zit in een totaal ander segment en ik heb dit niet.
Man, wat een pracht van een horloge. Zou er graag een willen, maar boven mijn budget vrees ik.
Kan de KvK je daar niet mee helpen?
Doen ze OOK nog iets goeds
Wat bedoel je? Dankzij het doorverkopen van mijn informatie aan derden ben ik elke week telefonisch op de hoogte van alle internet, stroom en gas aanbiedingen van alles providers.
Heb mijn tekst aangepast
p.s. die instantie is ooit opgericht in de oorlogsjaren door man met snorretje.
Vinden ze nog steeds niet leuk om te horen.
Net terug van een vakantie America, nu stond er nog 1 ding op de Terra Luna planning en dat was het anker vervangen voor een versie met een langer veiligheidsmes, dat is gedaan. Nu is ie echt af
En terecht!
Schitterend!
Is dat ook een voorwaarde voor de verzekering…