Ketelaars Watch "new project" deel2

Tandwiel afwerking met een constante hoek ten opzichte van mijn voorgaande set.


En de vorderingen van de CNC machine.

Morgen zo ver het kan alles monteren. Alles uit getekend hoe de box moet worden voor de CNC, een bedrijf gezocht die hout op maat levert, een bestelling geplaatst, en binnen 3 dagen alles binnen. Echt geweldig tegenwoordig!!

98 likes

Wel een deel 2 dus? :smiley:

2 likes

Ga je ook draadvonken of enkel verspanen?:upside_down_face:

8 likes

Mooi! Goed bezig @stefanketelaars :ok_hand:

1 like

Mooi te zien hoe je je eigen pad bewandelt en welke enorme resultaten je behaalt. Echt heel gaaf.

1 like

Niet dumet :scream:

5 likes

Geweldig om te zien dat er een nieuw deel is! Heb het eerste deel met veel plezier gelezen. Heel mooi om te lezen hoe alles tot stand komt.

1 like

Super tof om weer te zien @stefanketelaars👌🏼
En iedere keer weer beter en beter!

Respect!

1 like

Op naar de volgende 5K berichten :grinning: Lekker bezig weer. Tandwieltjes zien er strak uit :ok_hand:t3:

1 like

Goed bezig Stefan, lekker aan de weg blijven timmeren :+1:

1 like

Dit is nog niks wat ik hier deel, achter de schermen heb ik ongelooflijk hard gewerkt afgelopen tijd. Maar ik ga hier pas foto’s plaatsen zodra de serie horloges af zijn.

19 likes

Super tof dat je ons nog een tijdje meeneemt in je proces!
Ben benieuwd naar de nieuwe serie!

1 like

Ziet er fraai uit maar begrijp niet goed wat je hiermee bedoelt. Hoek is toch altijd constant of bedoel je de afronding?

De chamfer heeft een constante hoek van 45 graden.

4 likes

Duidelijk! Thx

1 like

Hier word ik nou vrolijk van!

1 like

Ik meende dat je het forum had verlaten (na een x-aantal posts). Fijn om te horen dat je op deze keuze terug bent gekomen.

Ik vind het leuk om een kijkje in de keuken te krijgen bij een Nederlandse horlogemaker. Houd ons op de hoogte! :grinning:

3 likes

Live vanuit de werkplaats van Ketelaars :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Deze zit tegen perfectie aan :sweat_smile:


Maar jullie moeten niet denken dat ik heel de dag alleen bezig ben met het afwerken van tandwielen. Dit is ongeveer 5% van mijn dag besteding. Ik ben een forse voorraad op aan het bouwen van onderdelen voor al mijn modellen zodat ik volgend jaar mijn modellen uit bestaande bouwblokken kan assembleren naar de wensen van de klant.

38 likes

Schitterend!! Hoe lang ben je met een zo’n tandwieltje bezig???

2 likes