Een nette introductie: Eunice Watches

Is wat je zegt, duizenden ondernemingen. Er zijn al zoveel en ik denk dat er letterlijk van alle soorten horloges al op de markt zijn. Maar ik kom niet om wat nieuws toe te voegen. Ik wil gewoon m’n eigen mooie creaties neerzetten

3 likes

Ik bedoelde iemand die het daadwerkelijk inelkaar zet

Welke prijs range wil je zitten 100/500 euro 1k tot 2.5k of hoger,?

Het belangrijkste is een businesscase bedenken. Want een mooie creatie kan wel leuk zijn maar als de doelgroep dat niet vind dan verkoop je kunst en dat verdient meestal geen brood.

Niet hoger dan 500.
Ik wil ook mooie horloges neerzetten voor een lage prijsklasse

1 like

Twee interessante topics voor je:

1 like

Ik weet niet of je een beetje bedrijfskundig onderlegd bent, maar begin eens met een canvasmodel opstellen. Als je daarna nog steeds brood ziet in het idee, kun je wel Sellita’s gaan inkopen.

1 like

Dank je wel
Ik ga er naar kijken

Ik ben zzp’er in een totaal ander branche, ik heb wel een plan moeten opstellen maar dat was totaal anders

Succes, Microbrands hebben veel horloges maar geen geld. Independent watchmakers hebben veel gereedschap en machines maar geen geld.

11 likes

Ik begrijp niet waarom men reageert met teksten als hierboven en nog ander soortgelijke berichten.
Ik heb een vraag gesteld maar als jullie er niks voor voelen om antwoord te geven op mijn vraag, ga dan aub naar een andere topic dat je wel zind.

En komen jullie niet met als je zo een vraag stelt dan kan je dit soort reacties verwachten… scrol gewoon door

Waarom ga je niet zelf even onderzoek doen en rondvragen? Vrijwel alles wat je wilt weten is op Google te vinden. :man_shrugging:t2:

2 likes

Heb je mijn topic goed gelezen???

Autocorrectie

Koekoek heeft wel een goed punt, het komt allemaal nogal stuntelig over zo.

5 likes

Diegene die die tekst plaatste geeft advies, en heeft zelf een mooi merk opgezet.
Lees eens wat rond zou ik zeggen.

3 likes

Een iets ernstiger bedoelde tip dan maar: Hou gedurende een half jaartje de horlogeprojectjes op de crowdfunding platforms in de gaten. Dan krijg je een goed beeld van hetgeen microbrands/startups zoal uitspoken en van de populariteit van bepaalde stijltjes horloges. Lees vooral ook de commentaren en de project updates door. Dat geeft je een idee van de de mogelijke logistieke en technische problemen die kunnen opduiken en hoe je daarover met je klanten kan communiceren.

Succes!

2 likes

Kan maar wilt niet zeggen dat het onmogelijk is. Ik heb van veel ondernemers gezien die een bedrijf zijn begonnen zonder een opleiding ervoor te hebben gevolgd en wat is er mis mee als ik mijn vraag op een forum stel

Ben ik zeker aan het doen capibara

Dank je wel.
Ben ik ook al aan het doen. Zag ook al een goed YouTube filmpje over de horloge markt.
Maar zo is dat wat je zegt