Wat een vakman!
Prachtig!
Wat een vakman!
Prachtig!
En zo is het horloge geworden:
Complimenten!
Heel mooi!
Super gaaf! Knap dat er zo veel te zien is maar het geheel nog steeds heel clean and rustig oogt.
Schitterend!
Vandaag al aan het worstelen geweest met kleine vijsjes van een bracelet. Niet gelukt om het volledig krasvrij te doen.
Wat moet het dan zijn met zoān gans horlogeā¦
Respect!
Petje af en diepe buiging!!
Ziet er zeer mooi uit.
Vakwerk, echt gaaf ! O.a. de wereldbol springt er lekker uit zo, fantastisch
Schitterend, heul mooi
Wereldsš mag ik vragen waarom je het Eta logo en uurwerk nummer laat staan,?
Prachtig
Het is uiteindelijk toch een aangepaste eta6497. De meeste ander merken passen een uurwerk aan en zetten hun eigen logo en uurwerk nummer er op. Dit vind ik niet transparant genoeg richting de klanten. Al werk ik alles opnieuw af en breng ik functionele modificaties aan, het blijft een eta6497
Is een inhouse realistisch in de toekomst? Of te hoog gegrepen voor iemand die alleen werktā¦
Dat siert je.
Erg mooi werkje! Wel een gapend gat waar de balans ooit zat. Dat vraagt om een eigen uurwerk! Dat lijkt een kleine stap met al het werk dat je reeds hebt verzet! Chapeau.
Diep respect voor de visie en kunde en grote dankbaarheid voor de openheid waarmee de passie hier gedeeld wordt.
Ik ben fan!
Dit is denk ik een kwestie van smaak. Ik heb deze opening juist altijd open gehouden om te accentueren wat deze complicatie uniek maakt en dat is een balans op een andere plaats dan de uurwerk kant. Deze opening geeft dit uurwerk juist een eigen look en extra diepte.
Als je wat terug zoekt in dit topic kan je mijn eigen uurwerk vinden.
Eensch
Geweldige progressie Stefan zeker in vergelijking met je eerste uurwerk wat ik bijna op de grond heb laten vallen
Vraagje, bestaan er geen schroeven die altijd āuitgelijndā zijn? Geen gewoone kruiskop natuurlijk, maar iets exotiers.?
De gewone schroef stoort mij als die groeven alle kanten op wijzen.
Verder niets dan lof, en als ik mijn vakantiegeld binnen heb wellicht
Dat kun je waarschijnlijk wel realiseren door elk schroefje aan de onderkant van de kop af te vlakken om uit te lijnen.
Wel de draad lengte in de gaten houden en eventueel het aanhaal moment (wordt dat gebruikt in de horloges?)ā¦
Een flinke, maar misschien wel leuke uitdaging.