Zijn er nog mooie foto’s van je creaties de afgelopen periode @stefanketelaars ?
Ik heb eigenlijk niet zo veel spannends te melden 
 of in elk geval niks nieuws. Zodra er weer mooie updates zijn zal ik ze hier zeker melden!
Na 5 jaar verzenden zonder incidenten is het helaas weer raak.
Horloge onderweg naar de klant in hongkong gestolen:
De doos is geopend met de bus sleutel, de inhoud is er uit gehaald en de box is weer dicht geplakt.
De grap is dat de eigenaar van de sleutel deze in de box heeft laten vallen en daarna de box dicht heeft gemaakt, en laat de sleutel nou net een sleutelhanger hebben met de kentekenplaat.
Morgen naar de politie om aangiften te doen.
Dus als jullie dit horloge ergens tekoop aangeboden zien, met nummer 65 of de unieke combinatie van aventurine wijzerplaat en romeinse cijfers hoor ik dat graag.
Gatver. Sterkte man, “gelukkig” was de dief een domme kneus.
Wat een rot nieuws, ik hoop dat ze hem kunnenachterhalen!
Trieste bedoeling Stefan. Hopelijk weet men hem te pakken…en komt het horloge ook nog boven water. ![]()
Wat een domme actie…
 Deze moet vroeg of laat wel boven water komen hoop ik.
Jemig dat is balen.
Hopelijk pakken ze deze ‘lan jeung’ snel… ‘diu lei lo mo’ voor deze dief.
Ik heb vrij lang in HK gewoond en schelden in het Kantonees is werkelijk heerlijk! ![]()
Enfin: een uniek horloge moet toch op enig moment weer ergens opduiken.
Dit verwacht ik ook! En al helemaal binnen Nederland.
Man, wat bestaan er toch intens domme mensen. 
 Jammer alleen dat zo’n figuur zoveel uren werk verkloot voor jou en je klant.
NL nummerbord?
Ik volg niet echt maar ik versta dat hij (of zij) als een rasechte idioot een blinkende tip heeft achtergelaten. Hopen dat het nog terecht komt. Bleh.
En anders verzekering dus… ik ga er van uit dat die sowieso al betrokken is intussen, want op de politie wachten kan een werk van jaren zijn. ![]()
Nee joh. Dus die klant kreeg een autosleutel ipv horloge? Wat een verhaal. Maar mooi klote. Hoop dat ze die klaploper pakken.
Man man man…
Een dubbel kneus.
We duimen voor snel een paar rake handboeien. ![]()
Zou dit geen trucje zijn om speurders op een verkeerd spoor te zetten? Uiteraard wel.het onderzoeken waard.
Wel heel erg naar dat het is gebeurd, hopelijk komt deze weer boven water!
Dat is klote zeg, maar
Ik ook niet, hoe is ie dan met zijn bus weggekomen?
?
Of om van de sleutels van die gestolen bus af te komen.
Ik ben bezig met een nieuwe uurwerk afwerking, iets wat ik al langer uit wilde proberen. Op deze manier kan ik het uurwerk op dezelfde manier afwerken als de wijzerplaat:
Gaaf!
Miljaar, wat een kunst.
Magnifique ![]()