Geweldig!
Prachtig! Mooi om te zien dat je hiermee wederom het verschil maakt.
HĆ© wat gaaf, een āblindeā balans gemaakt?
Indrukwekkend! Heel mooi.
Prachtig Stefan. Ik hoop dat we weer meer van je werk gaan zien
Gaat goed komen!
Ik heb even een jaar wat gas terug genomen.
Vanaf de start van mijn bedrijf tot vorig jaar is het altijd een sprint geweest, dit jaar een stuk minder aanwezig geweest op sociale media en het hf en wat gas terug genomen in mijn atelier.
Maar er komen weer mooie nieuwe dingen aan om te delen! Dus ik probeer hier weer wat vaker progressie te delen.
Wauw, echt prachtig
Goed om te horen. Wat je nu laat zien belooft veel goeds.
Tering man, dat ziet er echt heel goed uit.
Met wat voor techniek heb je dat behandeld?
Bedankt!! ik heb hier meerdere kleuren mother of pearl voor gekocht, deze heb ik gecrushed en gefilterd zodat ik dezelfde afmeting flakes heb. Vervolgens heb ik deze in een combinatie met epoxy aangebracht op het uurwerk (en dan de kleuren gebruikt om een verloop van licht naar donker te krijgen)
Ik heb het plotseling in de rugā¦ā¦diepe buiging! Alles komt hier samen. Vakmanschap, creativiteit, doorzettingsvermogen en liefde voor het vak.
Damn kerel. Tof idee en geweldig resultaat. Netjes weer hoorš
Het heeft wel iets van emaille. Maar dan die schittering er in, dat is heel erg mooi Stefan. Weer een stukje differentiatie.
Heb je de base plate nog opgeruwd voor permanente hechting? Of hoeft zoiets niet met de gekozen epoxy?
Vullen, schuren en polijsten? Mooi afgewerkt ![]()
![]()
Bedankt!! 
 Maar dat is ook het mooie van een jaar iets minder bestellingen aannemen, dan kan je wat nieuwe dingen proberen. Wat ik ook gaaf vind is dat dit volgens mij uniek is (of althans ik heb het nog niet gezien bij de uurwerk afwerking)
Ik zandstraal het eerst voor ik het vul, is volgens mij niet perse nodig, maar voor de zekerheid.
En speciaal voor dit uurwerk ook nog een mooie pallet fork bridge gemaakt:
 echt prachtig Stefan.
Hoe je die brug ook gemaakt hebt⦠kwijl materiaal.
Deze brug is ook erg sjiek gedaan.

Ooit hoop ik dat je nog eens wat kleins (36mm), time only of moonfase achtig. Iets elegants aan de voorkant, maar met een zicht bodem die dit soort schoonheid openbaart.
Maar goed. Je hebt je eigen stijl en die is pure kunst. Hulde kerel ![]()
. Je verslagen hier zijn altijd een feestje.
Vet! Leuk bedacht en de uitvoering is echt geweldig. Lijkt me erg mooi buiten in het daglicht.
Chique ![]()
Schitterend! Net een klein universum. Echt heel fraai. Je zou zelfs nog kleine diamantjes in het donkere gedeelte kunnen zetten. Net alsof het verstaande sterren zijn (of sla ik nu doorš)?
Schitterend, wat een vakmanschap chapeau ![]()
One of a kind? ![]()