Ketelaars Watch "new project" deel2

op naar de 100 :innocent:

Foto van de dag :sunglasses::raised_hands:t2:

64 likes

Wat een kunstwerk :pray:t2:

Horloge van het jaar.

2 likes

Subliem. :heart_eyes:
Dat is iets om trots op te zijn.
Wil je deze niet ruilen ofzo? :sweat_smile:

Hey Stefan. Wat ben je weer lekker bezig. Niet stilletjes door buffelen, maar lekker door ontwikkelen.

Gek hè, als je ergens tijd voor maakt om een ergernis te verhelpen (pc probleem) je je later beseft hoe groot die ergernis eigenlijk was. :face_exhaling:

Maar wat een goed idee om een. Soort van slimline versie te maken. 39mm is echt een super maat.

En lume door het materiaal van je wijzerplaat te mengen, op deze wijze toch weer helemaal uniek. Ik sta paf. Wat mooi. Pure eye candy.

Laat je niet gek maken in Zwitserland, je hebt al een flinke naam. Maar als je weer een functionerende 39mm hebt en je laat hem online zien op de grote kanalen, dan weet je nu al wat er gaat gebeuren. Oude klanten die zich opnieuw melden voor een nieuw horloge, en meteen een hoop nieuwe die je horloge fors vonden.

Later als je beter voelt om eens 10k stuk te gooien in Zwitserland kan dat altijd nog. (Dat is de oude man in mij die even zevert)

Maar ik wil je ook nog een extra compliment geven, wat een mooie band zit er aan je horloge. Wat een mooie combinatie.

Gruss Abel

5 likes

Dit is de 39mm versie?
Is die ontwikkeling niet enorm snel gegaan?