Ketelaars Watch "new project" deel2

Je koopt een horloge toch voor de verpakking

2 likes

Dan toch wel met een mooie Ketelaars sticker er op?

1 like

Haha gaan we regelen :laughing::ok_hand:
Een uitzondering voor hand hammered wijzerplaten.

2 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De complicatiebruggen vorderen gestaag! Nu bezig met 150 assen maken en zodra dat af is zijn 240 schroeven aan de beurt om aangepast/afgewerkt te worden.

32 likes

Het halve forum (ook) wel.

Wat ‘n mooi beroep heb jij Stefan. Als ik je vroegere werk vergelijk met nu. Dan ben je echt binnen no-time naar super prof gegaan. :+1:t2::ok_hand:t2:

Nu je meer in serie werkt, is je productie nu ook omhoog gegaan, of maak je nog steeds hetzelfde aantal modellen per jaar?

Groeten.

2 likes

Ziet er goed uit kerel. Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat.

1 like

Ik blijf dit topic met verbazing (in positieve zin) en veel plezier lezen! Ga vooral zo door!

1 like

De doorlooptijd per horloge is inderdaad korter geworden, echter hou ik me vast aan maximaal 20 horloges per jaar. Hierdoor heb ik tijd over en kan ik weer in de ontwikkeling duiken van mijn eigen uurwerk.

Groot nieuws trouwens, ik heb de huur van mijn werkruimte opgezegd en heb afgelopen weekend een huis gekocht samen met mijn vriendin.

Over 4 weken hebben we de sleutel en over 2a3 maanden verhuis ik het bedrijf zodat ik vanaf huis kan werken. Een van de redenen dat we het huis gekocht hadden was de al bestaande werkruimte op de benedenverdieping in het huis (dus goed te verwarmen en koelen).

Dit is de werkruimte:

Vanuit de achterkant van de werkruimte kijk ik de tuin in en komt er veel licht binnen:

En vanuit de voorkant van de werkplaats komt nog meer licht binnen:

Hier ga ik een niet dragende muur uit verwijderen waardoor ik een werkruimte krijg van 18m2

Dan heb ik na de sleutel overdracht nog 1a2 maanden de tijd om de ruimte om te bouwen tot droomwerkplaats.

50 likes

Super gaaf huis, gefeliciteerd!

1 like

Goed bezig man. Hieronder misschien nog een ideetje om aan te sluiten bij hoe hard je stappen voorwaarts momenteel gaan :+1:

7e6a067cfd3d4235f1035aebc279abe85f9af173_2_531x500

8 likes

Gefeliciteerd! Dat zal best een leuk gesprek geweest zijn qua hypotheek :wink: Vanuit huis werken is erg fijn.

1 like

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe woning.
En vanuit huis werken is gewoon heel lekker.
Ben benieuwd naar de foto’s als de werkplaats gereed is.

1 like

Haha :joy: wie weet met de goedkeuring van de bazin.

3 likes

Ik denk dat het allemaal nog veel beter kan… niet zo bescheiden :rofl:

17 likes

Hele mooie vooruitzichten. Heerlijk om zo vanuit huis te werken. :ok_hand:t2:
Ook goed dat je niet meer gaat produceren, juist om meer tijd te krijgen voor jezelf en om door te ontwikkelen.

1 like

Ik heb zo’n idee dat je de complete verbouwing zelf gaat doen en daar eerst allerlei gereedschappen voor gaat bedenken en maken.

1 like

Het kleine beetje wat er nog aan het huis gedaan moet worden gaan wij zelf doen, in de avonden en weekenden heb ik daar toch genoeg tijd voor.

4 likes

Gefeliciteerd!
Geniet er van; het is welverdiend.

1 like