Ketelaars Watch "new project" deel2

Bedankt :grin::pray:

Dat kan ik jammer genoeg niet doen. Daar staat te veel persoonlijke informatie op.

1 like

Ik was er al een beetje bang voor door ‘Persoonlijke naamplaat’.
Maar wat ongelofelijk gaaf gemaakt Stefan, ik blijf iedere keer weer verbaasd over jou werk.

1 like

Mooi hoor! Geweldige kleurencombi en die fijnmechanica in beeld past er geweldig bij.
Ik ben normaal geen fan van skeleton maar dit is prachtig!

1 like

Ongelofelijk wat mooi zeg!!!
Ook erg gaaf dat je zoveel foto’s deelt hier!

1 like

Het slaat echt nergens meer op.
Ik heb net van de afgelopen 3 dagen 18 nieuwe klanten “afgewezen” (op de mail lijst gezet wanneer de order stop er af gaat). Het is echt ongelofelijk hoe hard mijn merk kwa naamsbekendheid aan het groeien is.

24 likes

Ik ga vannacht plezierig dromen. :ok_hand:

1 like

“hard work always pays off”

Mag ik vragen waar het gros van de klanten zich bevinden? In Nederland of toch erbuiten (bepaalde regio in het specifiek?)
Het zou in mijn ogen enorm jammer zijn als jouw pareltjes de Nederlandse bodem verlaten.

1 like

80% van de horloges verlaten zelfs de Europese bodem. Het grootste deel van mijn klanten bestand is toch Amerika (40%)

Maar ook dit jaar gaan mijn horloges weer alle kanten uit, van Egypte tot Singapore, Australië, Rusland, Dubai, Amerika.

14 likes

En die twijfel hĂš aan het begin of je wel of niet je baan op moest zeggen. Mooi hoe je zo snel zo ver bent gekomen.

Kun je dat niet blurren? Kunnen wij ons vergapen aan de rest.

4 likes

Ik blijf het ook zeer bewonderingwaardig vinden wat Stefan allemaal uit de grond heeft weten te stampen
en in zo’n relatief korte tijd. Machtig mooi ook om zo het verloop te kunnen zien op HF. Over 5-10 jaar is Ketelaars Watches dĂ© grootste haute horlogerie naam van Nederland (en globaal bekend). En wij kunnen met veel plezier zeggen
wij waren erbij vanaf het begin. :ok_hand:

Hmm
ik verval in herhaling geloof ik :blush:

7 likes

Dacht ik dus ook, dus hup @stefanketelaars posten die hap!!

2 likes

Bedankt :grin::pray: hard werken en toch ook wel geluk hebben dat je werk opgepakt wordt door de menigte.

Hoe dan ook is dit een mooi jaar geweest. Buiten dat ook het drukste jaar van mijn leven:

17 horloges gemaakt (aan de laatste 2 bezig)
20 uurwerken afgewerkt,
Een paar duizend onderdelen afgewerkt/gemaakt
Terra Luna uit ontwikkeld
Terra Luna voor 50% gemaakt en afgewerkt
70% van de onderdelen gemaakt voor dit jaar en volgend jaar.
CNC freesmachine ontwikkeld en gebouwd
Mijn atelier gebouwd
Huis verbouwd
Atelier verplaatst

Nog 2 dagen werken en dan ga ik even genieten van mijn rust. Ergens rond 5 januari weer met frisse zin beginnen.

Ik wil ook dit jaar weer iedereen hier bedanken voor het volgen van mijn werk. Zonder jullie stond ik niet waar ik nu sta. Afgelopen jaar is een iets minder interessant jaar geweest omdat dit vooral gefocust was op productie/omzet draaien om een gezonde financiële fundering te creëren van mijn bedrijf. Dit jaar gaat weer echt interessant worden met mooie nieuwe ontwikkelingen.

Graag neem ik jullie weer mee op reis en zal ik de ontwikkeling hier weer delen.

Bij deze iedereen de beste wensen :clinking_glasses::champagne:

68 likes

Jij bedankt voor de reis tot zover, het zal me benieuwen wat jij ons dit jaar gaat brengen.
Zoals vaker vermeld maar niet minder waar: goed bezig :ok_hand:t2:

Het is nu 1 januari, nog 2 dagen werken, dwz 2 en 3 januari en ergens rond 5 januari weer beginnen.
M.a.w. 4 januari heb je een vrije dag. :slight_smile:

Een gelukkig en succesvol 2022.

5 likes

Indrukwekkend Stefan !
Een diepe buiging :pray:!

1 like

Scherp, gister niet gedronken?

1 like

Zoals nooit.

niet gedronken, zoals nooit = altijd wel toch?
:rofl:

1 like

gewoon nooit gedronken. Ik vind iets met alcohol gewoon smerig.

Precies! :stuck_out_tongue_winking_eye: Geen tijd om niks te doen.

1 like