Ketelaars Watch "new project" deel2

Nieuw in dit topic? het antwoord is: 0 :wink: :wink:
(afgerond)

Absurd Stefan. Maar erg fijn als ondernemer. Ik denk dat ik vanavond na het kinderfeestje van mijn zoon maar snel mijn Ketelaars om de arm slinger om lekker te genieten van mijn bevoorrechte positie :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Je hebt altijd baas-boven-baas!!! :wink:

Ik hoop mezelf binnenkort op de wachtlijst te mogen laten noteren… :slight_smile:

4 likes

Work in progress :sunglasses::ok_hand:

18 likes

In

In aloude tijden werd perlage rondom de balans-rubi op de platine veel toegepast. Ziet er chique uit!

Rondom alle lagerstenen. Het idee van perlage is het tegenhouden van het olie wat weg kan kruipen van de stenen.

1 like

Begrijp ik, maar ik heb diverse oude Movado’s en daarbij is het echt beperkt tot rondom de balans.

Anders wordt het ook wel erg druk…

En duur aan werkuren.

1 like

Langzaam maar zeker komt de octopus tot leven.

Van ondergrond kleur naar het resultaat tot nu toe.

En tussen de concentratie momenten door aan de 2e werkruimte aan het werken.

29 likes

Doe je nog steeds alles alleen? Overweeg je personeel aan te nemen? Dat zal vast nog heel lastig te vinden zijn.

1 like

Lang leven alleen werken :sunglasses::ok_hand: ik vind het wel prima zo!

7 likes

Ik doe alles met Micro pakket. Verzenden, af laten halen bij de klant. Nooit problemen gehad en dekking kun je in categorieën doen. Ik laat mijn klanten bepalen wat de verzekerde waarde moet zijn en dat is het dan ook.
Gebrek aan tracking vind ik geen probleem omdat de boel goed verzekerd is en ze een hele lage vermissingsratio hebben. Voor mij veel belangrijker dan dat ik kan zien waar het pakketje zich bevindt.

1 like

Voor jou misschien, maar bij mijn buitenlandse klanten niet.
Die willen weten waar het pakket zich bevindt en wanneer het bezorgd wordt. En dat biedt Mikropakket niet.

3 likes

Prima dan.
Het is me niet helemaal duidelijk wat jij dan gebruik.
Secursus met DHL? Ik ken dat hele securers niet.

Oke oke, nu is de wijzerplaat echt af, laatste paar kleine details toegevoegd en de diepte van de inktvis wat verbeterd.


Verder nog een custom aarde ring gefreesd:

En ook een unieke wijzerplaat ring:

25 likes

Leuk detail met de windroos. Denk wel dat het geheel er dan wat ‘platter’ uitziet met dat horizontale deel van de ring?

1 like

Ziet er goed uit @stefanketelaars mooi al die details op de wijzerplaat als je hem uitvergroot

1 like

Ja klopt! Je levert wel een stukje 3D in jammer genoeg, maarja klant is koning.

3 likes

Wel leuk dat er zo veel unieke exemplaren ontstaan.

Klant is koning is trouwens natuurlijk op den duur erg relatief. Je moet wel achter je product kunnen blijven staan. En het is niet zo dat je alles op alles moet zetten om voldoende klanten te krijgen :wink:

Een keer wat nieuws toevoegen aan de 3D Terra opties,


image

13 likes