Ketelaars Watch "new project" deel2

Ah vandaar dat ik nog geen antwoord heb. :smirk:

Iedereen bedankt voor jullie reactie! dit is erg gewaardeerd! Ik heb de klant de optie gegeven om het horloge terug te sturen en tegen uurtarief de ring te herstellen of een volledige service beurt met gratis herstel van de ring.

10 likes

Gaaf nieuws, Ik ben op dit moment in samenwerking met een andere grote independent een samenwerking begonnen voor een model. Dit gaan we in 2023 lanceren en ook verkiesbaar stellen met de GPHG.

Ik kan er nog niet al te veel over los laten behalve dat het een heel gaaf concept is.

50 likes

Ben reuze benieuwd. Dat had je nou niet moeten doen want dit gaat knagen… :grimacing:

1 like

Nou, dat zal de gemoederen hier wel bezig houden. :yum:

1 like

:grin::grin::grin::sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Dat moet gaaf worden, kan niet anders!

1 like

Dat is goed nieuws voor de volgende HFLE :crazy_face:.

1 like

Octopus horloge is eindelijk geassembleerd.

82 likes

Gaaf! :ok_hand:t2:

1 like

:sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Hoewel ik van strakke horloges hou, vind ik de octopus van Stefan bijzonder mooi. Museaal mooi! Een Hollands meesterstuk.

1 like

Knap stukje werk maar voor mij te veel van het goede. De modellen “zonder” zijn voor mij super in balans en al helemaal af.

4 likes

De Ketelaars “Kraken”. :heart_eyes:

1 like

Mee eens,
Maar sommige klanten willen een volledig gepersonaliseerd horloge, dan snap ik de keuze om nog meer een reflectie van jezelf te zien op de wijzerplaat in de vorm van een schildering. Het mes snijd dan vanuit 2 kanten gezien ik het erg leuk vind om deze schilderingen te maken.

Bedankt!! voor volgend jaar staat nog een schildering op de planning (lord of the rings) Ik probeer elk jaar 1 horloge te voorzien van een schildering.

6 likes

Heel gaaf, het eindresultaat is gewoon spectaculair.

Ik zou voor een volgend horloge vermijden om Lord of the Rings te gebruiken, omdat je niet terecht wil komen in een copyright of trademark kwestie. Een generiek fantasy thema is dan misschien beter.

3 likes

Volgendjaar heb je het zeker druk.
PIGGY watch only! :rofl::pig:

2 likes

Misschien wordt het wel een portret van Yuri van Gelder, weten wij veel.

3 likes

Lord of the Rings is inmiddels toch wel public domain spul? Zolang je niet direct de beelden van de recente films en/of logo’s gebruikt, lijkt me dat geen probleem. Daarbij is zo’n beetje alle fantasy (draken, dwerfen elven etc) min of afgeleid/geïnspireerd door LotR (of de bronnen die daar weer de inspiratie voor zijn geweest zoals Der ring der nibelungen). Dus ja feitelijk zeggen we hetzelfde :joy:

Anyway, Stefan, wauw! Dat zal wel one happy customer zijn! Heel gaaf

… nee ik ga het toch doen. Teering wat is die gaaf geworden zeg!

Nice !! Ziet er mooi uit !