Ketelaars Watch "new project" deel2

Het begint op te schieten.

95 likes

Kunstwerkje hoor! :clap:t4: :star_struck:
zo benieuwd naar het eindresultaat.

Geweldig :smiling_face_with_three_hearts:

Machtig mooi :star_struck:

Heel erg mooi!

Heeft geen wijzerplaat of wijzers nodig, niets meer aan doen :heart_eyes: :drooling_face:

Traag maar gestaag.

85 likes

Wow! :star_struck::ok_hand:

Poah, kunst dit! Fantastisch gemaakt!

In 1 woord; Wauw! :star_struck:

Handwerk en heel verschrikkelijk veel meten en nabewerken.

Werkelijk schitterend :ok_hand:

Ik heb begrepen dat COSC niet zo moeilijk gehaald kan worden als je maar tijd steekt in het finetunen.
Uiteraard uitgaande van een goede basis zonder ontwerpfouten.

(En ik merk meteen op dat ik het zeker weten niet COSC afgeregeld zou kunnen produceren.)

1 like

Ziet er super uit Stefan :+1:. Dat lichtblauw van de wereldbol springt er echt uit. Ga je de wijzers van dit horloge nog blauwen?

1 like

Hoi Stefan,

Ik volg al een tijd dit topic. Wat heb je een prachtig kunstwerk gerealiseerd. Ik ben onder de indruk van je doorzettingsvermogen en skills die je in dit horloge naar voor brengt.

Ik vermoed, dat je horloge heel heel ver buiten m’n budget ligt maar het is een echt “Meisterstück”.

Serge

Jazeker, blauwe wijzers, de tandwielen langs de wijzers nog iets meer verhitten zodat het iets donkerder goud wordt en de baseplate glasparel stralen en nickel platen. Zo hoop ik mooie contrasten te krijgen en allemaal mooi bij elkaar past. Nu is het nog een beetje een raar geheel met die ruwe messing ondergrond.

4 likes

Indrukwekkend apparaat. Wat moet er nog aan gebeuren?
Ga je met dat maantje ook de fases kunnen zien?

1 like

Ben erg benieuwd. Dat de base plate nog gaat veranderen was wel duidelijk :wink:

1 like

Bedankt :pray: jazeker

2 likes

Baseplate afgewerkt! En gelukkig is het platen ook perfect gegaan, anders had ik een maand over kunnen doen als ik deze opnieuw moest maken :sweat_smile:

53 likes