Keuze eerste goede horloge

Baltic is wel wat chiquer en origineler , poe lastige keuze heb je hier te pakken.

Succes, je gaat iig ten alle tijden wat moois in huis halen.

Ik vind dit nou echt een van de leukste sub500 euro horloges op de markt.

1 like

Poah… :star_struck:.

Deze is wel heel lekker… Ook niet die, imo, gekke Mercedes hands…

Als ik niet voor iets anders zou sparen… :grin: Had ik nu op de “koop knop” geramd!

Succes met je keuze @Aeko!

1 like

Deze Christopher Ward C65 (eventueel tweedehands)

2 likes

Tissot Seastar, erg tevreden mee.

3 likes

Wat doe je me aan. deze is nog duurder maar ook nog mooier.

1 like

Je eerste goede horloge heb je dus al. Gefeliciteerd met je uitstekende keuze!

Als upgrade is een Seiko mid size duiker niet het slechtste idee. SKX013 of zo.

Ook een erg mooi horloge!

1 like

Ik ga er naar kijken!

Haha. Is een prachtig horloge naar mijn mening. Ik had voorzichtig al gewezen op de tweedehands markt. Kun je ooit geluk mee hebben

Volgens mij staat CW goed te boek ook qua service, zeker voor een relatief klein merk.

Ik kijk ook nog regelmatig naar de Baltic Aquascaphe en hij staat ook nog steeds op mijn lijstje. Heb je dit NA-topic ook al gezien? :smiley: Het is echt wel een serieus horloge en merk. Specs zijn niet verkeerd!

2 likes

Waar kom je vandaan?
Ik heb de Squale en de SKX007 alle twee. Misschien kun je ze naast elkaar vergelijken als het een keer uitkomt.
Die Baltic is ook wel tof trouwens. Daar zit ik ook wel eens naar te loeren.

1 like

Die is zevenhonderd Euro. Maar het zou wel mijn keuze zijn uit jouw lijstje.

Overigens is die Aquascaphe duizend keer mooier dan een Submariner. Want dat je daar nu mee aankomt onder de noemer tijdloos… Pffff. Het zijn geen calatrava’s he, met die rare pukkels, mercedes-wijzers en lelijke brede lugs.

Die is best groot. Daarom vind ik 'm minder. Maar dat high-frequency quartz uurwerk is retecool. Dat wel.

Maar serieus, voor 250 ballen heb je een groene, blauwe, rode of zwarte Orient Kamasu.

200m WR, saffierglas, mooie lengte wijzers die exact goed zijn, discreet horloge, Een duikhorloge met 41,5mm breedte en een L2L van 46mm. Dat is fantastisch van maat.

Ik zou, als we buiten je lijst shoppen, voor een zwarte Kamasu gaan.

Als tweede optie:

De Hamilton 38mm handwinding Khaki Field. :slight_smile:

3 likes

Ohja, die is er ook nog.
Dat is misschien wel de best value for money als het op duikers aankomt.
De keuze wordt steeds lastiger :thinking:

1 like

Waardeer het aanbod, Ik kom uit Gelderland. Maar met de huidige golf sla ik hem dit keer af.

Die Orient kamasu is ook een erg goede keuze, ik heb nu verschillende prijs klassementen in me lijst. het is echt heel moeilijk.

Ook een erg mooi horloge maar vind de ronde bezel iets minder. Ga wel iets verder kijken naar het merk, het is een merk van een user van dit forum toch?

Heb de Hamilton ook langs zien komen. ook een erg mooi ding maar mijn voorkeur gaat dan toch naar de Orient, Baltic of Squale.

Denk inderdaad dat de Bulova iets te groot is.

Bedankt voor het advies!

1 like

Groot fan van, Squale.

Maar eerlijk is eerlijk, ook weer 850 ballen. Op rubber.

Als je staal wilt, en je wilt iets voor minder dan 500 Euro… .Tja, dan vallen Baltic en Squale toch echt af.

Gewoon met de tijd meegaan.

Loopt altijd op tijd en nauwkeurig en je kunt er een heleboel coole dingen mee. Bijvoorbeeld 's nachts dronken mee door Belgrado op Apple Maps navigeren zonder dat je de hele tijd je telefoon in de hand hoeft te houden waardoor je net een hand te weinig hebt als je je evenwicht verliest. Puur theoretisch dan hè.

2 likes