Bedenk eerst eens eerlijk wat voor budget je nu te besteden hebt. Als je steeds net een stap duurder kijkt zitten daar gewoon steeds net wat mooiere horloges in 250-500-750-1000 euro? Dan kun je ook gerichter advies krijgen en concurrentie suggesties krijgen van het horloge dat je mooi vind in dat segment.
Als je een duiker wilt durf dan te kiezen voor een eigen ontwerp en geen slap aftreksel van de rolex sub… Uiteindelijk is het jouw keuze, en geloof me… als je lang genoeg op het forum blijft plakken wissel je ook nog wel wat de komende jaren…
Ik kan de 700 missen voor de Baltic maar het is (heel) misschien slim dat mijn eerste upgrade iets minder kost. Ik zit de Orient Kamasu serieus te overwegen i.v.m. de prijs.
Ik ga ook nog maar eens de andere iets goedkopere opties af zoals de Citizen die eerder in dit topic werd aangeraden. Vervolgens kijk ik of ik echt de 700 euro wil besteden of niet.
Als je niet perse een nieuwe wil kun je ook eens in het blauwe gedeelte hier op het forum kijken. Er staan ook een skx007 en skx013 te koop, nog een leuke citizen duiker (geen persoonlijke belangen) TK: Citizen Promaster Fugu 2019 Asia Limited Edition, NY0090-86E
Dit soort horloges kun je ook altijd weer na een tijdje doorverkopen als je toe bent aan iets anders
Persoonlijk groot fan van de squale maar mocht die iets te hoog zitten qua budget dan zou ik gewoon voor een kamasu gaan. Mooi horloge voor een geweldige prijs.
Die SKX007 meet ook al 42mm hè. Ik vind die Bulova , mede door de rondingen, behoorlijk plomp ogen eerlijk gezegd. Maar goed, gelukkig valt over smaak niet te twisten.
Als je 500 te besteden hebt kun je ook twee horloges van 250 kopen om te kijken wat je leuk vind. Een SKX ga je nooit met verlies verkopen, je kunt kijken naar modden en misschien een chrono erbij doen.