Keuze gemaakt: beater voor de vakantie en zo...Aquaracer

Wit met datum. Dat laatste hoeft niet voor me. Wit vond ik mooier dan blauw.

Heb je je keuze eigenlijk al weer gemaakt :wink:?

Mwah
weet je nooit. Gisteren op een haar na een Ebel Wave Gent gekocht. Waterdichtheid van 50m hield me tegen. Mijn ‘horlogevriend’ van S&C meende dat ik voor mijn doel voor een Aquaracer moest gaan. Mijn eerste serieuze horloge was een Tag Heuer (onderstaand), dat vond ik wel grappig.

Keuze nog niet gemaakt, maar hij staat nu wel bovenaan de lijst van ‘beaters voor alle actieve vrijetijdsdoeleinden’.

Deze dus:

7 likes

Ik draag deze zomer Een Sinn UX op rubber!

9 likes

Jawel
heb ik ook gehad. Fantastisch ding. Maar wel wat ‘dikker’ dan de Tag.

Ah!! En weer dunner dan de U1 die ik er op inruil!

U1
[/quote]
Dat was 'm
die heb ik gehad.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

7 likes

Zooooo jammer van die loupe. Deze in de etalage gezien. Wel een mooie kleurstelling, maar ik heb al zoveel donkere platen, dat wit me wel eens wat anders leek.

Volgens mij kan alles wat een beetje waterdicht is, met geen enkele suggestie is iets mis hier.

Dat kán wel, maar het gebeurt in de praktijk maar heel zelden. Ik zou banger zijn dat een pushpin het begeeft tijdens het zwemmen. Doe maar eens een google afbeeldingen search op “ceramic bezel broken”, dan krijg je echt weinig te zien.

De HC is er in 2 maten hù. Ook in een 39mm (die wat groot draagt voor een 39mm maar die je niet fors kunt noemen). Én de HC is ook vrij plat.
Ik kan wel een 20 bekende duikers opnoemen tussen 500 en 1500 maar die ken je vast wel. Van mij een plus één voor de al genoemde Sinn UX en de Seiko Shogun. Care free vakantiehorloges.

Tel dan nog wel even de damaged ceramic bezel, chipped ceramic inlay er nog bij op heh :wink:

Nee ok, het zullen er niet gigantisch veel zijn. Je blaast ze ook weer niet zo in stukken.
Wat ik wilde zeggen is dat een solid stalen bezel imho meer kan hebben dan een ceramische. De solid stalen lunette op m’n Monster heeft klappen en stoten gehad, waarbij ik een ceramische waarschijnlijk wat scherven van zou hebben overgehouden. Nu zitten er ‘alleen maar’ wat krassen en butsen in die stalen bezel.

En op vakantie denk ik dat ik meer actieve dingen zou doen dan wat bureauwerk. Alleen op zulke veilige momenten durf ik m’n Pelagos om te doen. Heb je een stoere toolwatch
 :blush:

Glycine Combat Sub wat voor je?
Goedkoper dan de Tag en nog steeds zeer degelijk afgewerkt. Lekker plat en comfortabel

4 likes

1 like

Kijk, poen zeg mij niks want daar heb ik toch steeds minder genoeg van.
Maar, een ‘beater’ van 1K plus is voor mij geen beater hoor. :sunglasses:

Ik weet niet in welk restaurant je gaat eten maar een duizend voor een klokkie
waar echt niemand naar gaat kijken vind ik puur over de rand geldsmijterij.

Succes!

Grt.

1 like

O ja
 Want een Rus is eigenlijk een ideaal horloge! :sunglasses:

Mannen, al wordt er een patek als beater gekocht
nou en? Nee, het is niet nodig misschien, maar wel leuk.

@tompj Mocht je voor een AR gaan, ik weet ze nieuw met dikke korting te liggen.

Die tag is een frisse verschijning met die witte plaat! Lijkt me absoluut een heerlijk vakantiehorloge.

Gewoon voor gaan! Alleen niet de list prijs voor neerleggen, houdt de schade beperkt mocht je m weer flipperen

Op basis van jouw beschrijving zeg ik submariner! :wink:

2 likes

Doen!

Leuke klok. En ik begrijp heel goed dat je iets meer horloge wil hebben dan een casiootje ofzo. Want je moet op je strandbedje ook wat te loeren en te shinen hebben dacht ik zo :slight_smile:

Ondanks donkere plaat ga ik toch een tag voorstel doen die ik geweldig vind:

6 likes

3 likes

Ik snap je overweging @ChrisWinter, maar ik ga nou ook weer niet als een debieleke tekeer ermee. Krasjes hier en daar zal hij krijgen, maar hij moet vooral een beetje zand kunnen happen en water kunnen hebben (en comfortabel zijn).

Ik heb een Casio gekocht voor dit doeleinde, maar ik merk dat ik toch graag wat meer horloge wil dragen, ook op vakantie e.d. Misschien had ik het beter een ‘horloge voor de vrije tijd’ kunnen noemen. Niet de bedoeling de patser uit te hangen.

De Sinn vind ik wel mooi, maar ik heb toch een nog beter gevoel bij die Tag. Korting ga ik zeker krijgen, want overal aanbiedingen. Bovenstaand model koop ik voor EUR 1350 bijvoorbeeld (was 2100 meen ik).

En die zwarteGMT @bouke is inderdaad erg mooi, maar wel weer zwart. Ik he een voorkeur voor donkere platen, maar ik heb nog niets in fris wit. Lijkt me voor de zomer wel weer handig. Ook vind ik de stalen bezel wel fijn ingetogen.

1 like