Keuze gemaakt: beater voor de vakantie en zo...Aquaracer

De Tag is leuk maar wat dacht je van de Oris Aquis? Dat zou mijn keuze zijn.

Die vind ik niet zo mooi vanwege de lugs met name. Maar wel logisch dat je hem noemt.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Die AT reeds twee maal gehad. Ook weer duurder als automaat. Etena vind ik wel een interessant merk. Dit model heeft het voor mij niet door die grote markers, maar er zitten wel een paar aardige modellen bij.

Een verschrikkelijk moeilijke keuze: ik ga op reis en neem mee 

Persoonlijk neem ik er altijd een aantal mee, kwestie om niet echt een keuze te moeten maken. Ik steek er een stuk of 4 in een horlogerol en volgens humeur doe ik die aan op reis.
On te beach 
 doe ik geen horloge aan. Zand is nu eenmaal nefast voor de meeste horloges. Als je in standing wil duiken: een seamaster 600 of een ploprof (niet meteen de kleinste en lichtste, maar bekijks verzekerd).
BTW 
 neem mee waar je je goed bij voelt en laat je niet leiden door wat anderen denken :grin:
HAGWE and enjoy,
Gianni

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Een dresser heb ik toch hele andere associaties mee, dit is voor mij gewoon een gave duiker. IJmond de hele aquaracer serie goed gelukt.

Of topic: ik hoor volgens mij bij de minderheid die een stalenband minder dressy vind. Een sub met stalen band is voor mij niet echt dressy.

1 like

Ik vind dit echt een geslaagd exemplaar, helemaal door het gebrek van de datum loupe. Jammer niet in het wit. Ik zou ook lekker gaan voor die aquaracer, het plezier van een horloge op vakantie mag ook wat kosten

Voor mij heeft een dresser ook per definitie een leren band. One man’s diver is another man’s dresser.

1 like

Doe gewoon een SKX aan op het strand. Hoef je ook niet zo nodig bang te zijn voor een krasje meer of minder.

2 likes

De WAZ2114 misschien een idee? lekker fris wit, 41mm en plat, cal.5 automaat.

De nieuwste ceramische Aquaracers hebben het nieuwe logo:
Bovenste logo is het nieuwe

Heel klein detail, maar toch

2 likes

Ook heel aardig!

Ik snap dat het een duiker is. Maar ik vind het een dressy duiker net zoals ik bv een SOH ook een dressy duiker vind. Voor een potje beach volleyball, achter een boot op een banaan of een zandkasteel bouwen voor je kind, denk ik aan een ander soort klok. Maar gelukkig ieder zo zijn ding :+1:.

1 like

Als geld geen rol speelt 
 :money_mouth_face::

Oef
een lelijkerd. Voor bij mijn Bentley SUV.

3 likes

Ik zou mijn zuurverdiende geld niet spenderen aan een Tag Heuer.

Ik vind 'm te gek!:thumbsup:

Maar voor mij zou dit m’n ‘nette duiker’ worden en niet direct m’n vakantie- en strandklok. Dat is voor mij meer iets in de catagorie SKX/Turtle. Enorm ‘hufterproof’ en als 't toch stuk gaat, lekker vervangbaar. Met deze mooie Aquaracer zou ik me veel teveel zorgen maken. En dat is precies wat ik niet wil, op vakantie! Maar ik ben nogal een zeikerd als het gaat om schade aan m’n horloges.:wink:
Voor de rest, doen! Gaaf ding! En een prettige vakantie, alvast!:sunglasses:

3 likes

Ieder zijn ding, maar waarom niet dan?

Gewoon 20 russen kopen