Keuze gemaakt: beater voor de vakantie en zo...Aquaracer

Klopt ieder zijn ding.

Voor zover ik het kan beoordelen, is re-sale value van Tag’s bepaald niet denderend. Bovendien laat de kwaliteit nog weleens te wensen over.
Ik zou liever voor dat geld een ander merk kopen. Ligt aan wat iemand kan/wil spenderen.

Mogen het ook Russinnen zijn??

Blijf toch het vrolijkst worden van de meer ingetogen stalen bezel. Twijfel nu wel weer aan wit…:kissing:

Kan ook nog voor deze gaan, die is helemaal ingetogen, bevalt me wel.

8 likes

Dit zijn overigens de opties van dit model:

1 like

Yep die bedoelde ik, erg mooi en hoewel erg grijs vind ik deze toch het mooist qua harmonie eigenlijk. Go for it! Wil je nieuw of tweedehands?

Mooi met die stalen bezel.
Ik zou Blauw doen.
Maar grijs is ook fraai, leuker dan wit

Nieuw met korting te krijgen. Kan tweedehands waarschijnlijk nauwelijks tegenop.

1250 ongeveer?

1350 meen ik.

Voor sommigen te netjes als beater, maar ik houd nu eenmaal van keurigjes.

5 likes

Ik vind die blauwe ook erg mooi, maar grijs ook. Wit is wel erg zomers en leuk voor erbij.

Ik heb even zitten broeden maar kan zo snel niets bedenken dat aan je wensen voldoet. Het is jammer dat de witte Sinn 556i niet meer verkrijgbaar is anders was het een gemakkelijke keuze geweest.

Ik heb de Tag een keer om gehad bij de juwelier maar hij viel me zwaar tegen. Ik vond hem nogal goedkoop aanvoelen. Heeft misschien ook te maken met dat ik geen interesse in het merk heb. Verder is het wel een prachtig ding om te zien.

Succes met je zoektocht al denk ik dat je je keuze al hebt gemaakt.

3 likes

Gewoon eens “gek doen” en de blauwe pakken. Tis toch vakantie…

Die blauwe is vast het meest populair en bij een toekomstige verkoop waarschijnlijk het gemakkelijkste te slijten. Maar toch…

Ik heb ( lang geleden) slechts 1x persoonlijke ervaring met TH, maar lees regelmatig reviews, ervaringen etc. Terugkerend feit lijkt dat de Aquaracer 300m versie duidelijk goedkoper ‘voelt’ en sneller mankementen vertoont dan de 500m versie.

Ik meen gelezen te hebben dat je al een U1 gehad hebt? Ondanks dat dit misschien niet een ‘ingetogen’ horloge is, is dit voor mij wel het ultieme strandhorloge; heeft hier al diverse strandvakanties en vele outdoor-activiteiten zonder de geringste problemen of kleine beschadigingen doorstaan. Ik zou er nog eens over nadenken; wil je een dressy duiker waar je toch ‘voorzichtig’ mee moet zijn, of een eigenzinnige robuuste duiker waar je alles tijdens een actieve strandvakantie zonder problemen mee kan doorstaan! :wink:

De grijze ook wel denk ik. Beide cool, en de blauwe lekker zomers.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Speedy ja, en de Nomos is ook grijs…

Kennelijk heeft dat mijn voorkeur toch.

Wat een prachtig horloge. Ik ben zelf ook benieuwd naar dit horloge en ga hem waarschijnlijk binnenkort maar eens passen. Nu was ik van plan om hem, wanneer hij bevalt, aan te schaffen bij een AD. De listprice is 1950 maar volgens mij is er met de prijs dan nog wel wat te doen, klopt dat? Wat zou een nette prijs zijn bij een AD?

Zeer mooi, alleen geeft die loupe mij een beetje de kriebels, is die minder origineel van… Wat vinden jullie?

2 likes