Keuze gemaakt: beater voor de vakantie en zo...Aquaracer

Ik zou de goedkoopste dealers in Duitsland op Chrono24 eens checken.
Die geven verder wel geen korting meer maar dan weet je wat mogelijk is.

Volgens mij is 15% korting voor een Tag Heuer wel normaal, of zit ik er dan naast? Bij een AD nieuw wel te verstaan.

20% moet ook lukken en op bepaalde modellen misschien nog wel iets meer…succes ermee

Mooi zomerhorloge.
Voor 660 GBP(zonder korting) een 600m duiker.
Omgerekend €771 met de huidige wisselkoers van 1.1683

https://media.christopherward.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/6/c60-43-a-swks-b_fr.png

1 like

Vind grijs absoluut mooi. Geeft 'm mooie, ingetogen uitstraling. Een ‘beschaafde duiker’, zeg maar.:wink:
Maar wit en blauw vind ik toch wel cooler. Zeker in dit seizoen.:sunglasses:

Okay heren, dank voor alle meningen.

Het is uiteindelijk deze geworden:

Alle varianten geprobeerd, inclusief de GMT versie zonder loupe. Die laatse was ook fraai, maar ben toch voor de meest ingetogen variant gegaan. Ik vind die bijna chique, maar ook perfect voor bij de zwembroek.

20 likes

Mooi hoor! Eerste indruk van de kwaliteit?

Dank.

Eerste indruk kwaliteit? Prima. Stevige band, keurig afgewerkt. Mooie bewerkte wijzerplaat. Bezel draait soepel maar voelt stevig aan. Alles voelt premium. Alleen geen schroeven in de bandschakels, maar pinnen. Verder echt uitstekend.

Mooi hoor! Grijs staat hem goed.

1 like

Gaaf! Ben wel benieuwd waarom toch grijs over blauw of wit?

1 like

En een stevige klap en het uurwerk doet het niet meer, of? Bedenk me nu dat me voor het stevige uurwerk een quartz beter lijkt.

Het is een hele mooie geworden…gefeliciteerd!

1 like

Puur persoonlijk. Wit vond ik toch wat te gewoontjes ogen. Zwart prima, blauw prima, maar grijs heeft iets chiques wat me wel bevalt. I.c.m. de stalen bezel de meest ingetogen variant.

Wat een prachtig horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Proficiat!
Sportieve chique :+1:

Wat staat er nu als volgende doel op je planning :wink:?

1 like

Prachtige klok!

1 like

Ik vind hem mooi hoor! :ok_hand:t2: gefeliciteerd en een fijne vakantie samen.

1 like

Mooie klok en veel vakantie plezier ! Echt een alleskunner wat mij betreft…mooi horloge voor vele doeleinden.

2 likes

Heel fraai horloge. Geniet ervan!

1 like

Tsja…helemaal niets! Meestal duurt dat echter heel kort vrees ik. :weary:

3 likes