Proficiat, prachtig horloge
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ja mooi, ik heb de versie met donkergrijze wijzerplaat gepast bij Van Baal. Uiteindelijk hielden de horizontale lamellen op de wijzerplaat mij tegen.
Yup. Dat maken onaantrekkelijke mannen elkaar wijs.
Net als dikke wijven die elkaar wijs maken dat het gaat om of je lief bent voor een man
Ik beeld me gewoon uit alle macht in dat ik deze om hebā¦ga waarschijnlijk de bezel ook glad polijstenā¦
Maar serieus, ik vind dat juist het leukste van het ding.
Ik vond het ook wel leuk maar niet strak voor dressy diver. Daar heb je op het strand geen last van
Daar ben je die andere Calibre 5 voor nodig.
Niet dressy en geen diverā¦
Heerlijke zomerse aanwinst
Geniet ervan, veel draagplezier toegewenst met je nieuwe TH
Nou, ik kijk ongeveer 4X op mijn horloge tijdens de vakantie
Dat zoude dan zijn ± 300 Euo per keer.
Veel plezier
Dressy diverā¦pffff
Hou op man
Dressy poespas zult u bedoelenā¦
Als ik dus inkvis ga etenā¦
Ach jaā¦
Hahaha geenszins met die 50m waterdichtheid
@SwedishChef en ik refereerden aan het dressy gedeelte, ik probeerde dat in ƩƩn horloge te vatten (laten we het een sportieve semi dresser noemen, of een business casual klokje).
Ik ben het met je eens dat hij net als een Aqua Terra niet alle eigenschappen heeft van een pure dresser (leren bandje, plat, bescheiden, strakke wijzerplaat) maar een AT stijl klokje kan beter bij een pak dan die Speedy die jij regelmatig onder je manchet vandaan tovert
Ik snap het hoor en je hebt gelijk natuurlijk. Een Speedy is geen dresser, maar bijna altijd goed. Ik vind hem onder een pak zelfs beter dan een AT. En inderdaad, een echte dresser die ook diver is bestaat natuurlijk niet, maar je komt goed weg met zowel een Speedy als een AT. Die laatste mag nog nat worden ook.
Maar het beste is: een dresser en een diver hebben.