Keuze gemaakt! Welke klok is vergelijkbaar met een pelagos?

Ik ben waanzinnig onder de indruk van de afwerking van de pelagos, zelfs zo erg dat ik overweeg nog zo een soort klok aan te schaffen, maar ik weet serieus geen klok die ook maar een beetje in de buurt komt van de pelagos. Ik ben absoluut niet van de rolex, dat is ook te duur overigens. Ik dacht zelf aan een black bay, maar die is niet zo BRUUT als de pelagos, als jullie snappen wat ik bedoel. Hebben jullie goede ideeën voor een klok die de bruutheid en uitstraling van de pelagos kan evenaren?

De prijs is ook nog een dingetje, niet meer dan 2,5k, tweedehands maakt niet uit. Verder maakt het mij niet uit of het staal of titanium is. of een ETA of manufactuur. Zolang hij maar een hele vette uitstraling heeft en rond de 42 mm is.

Alvast bedankt voor de input!

3 likes

waarom ga je niet voor de Pelagos? Tweedehands ongeveer voor die prijs wel te krijgen gok ik…

1 like

Ik denk te lezen dat hij er al een heeft “nog zo een soort klok”

Maar… de andere Pelagos? (de blauwe als je de zwarte hebt of andersom?)

het woordje NOG had ik inderdaad even niet gezien.

In dat geval: De blauwe inderdaad! :slight_smile:

Hahaha ik heb er al een, maar ik zoek dus iets vergelijkbaars, maar geen blauwe! :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik zat ook te kijken naar een windrider, dat leek me ook een toffe! Ik ga me even verdiepen in de heritage chrono!

1 like

Om in de Tudor sferen te blijven, de North Flag geen idee?

Super gave lijnen, in-house uurwerk, afwerking zoals je van Tudor gewend bent, en een hele nette prijs.

5 likes

Alleen die lugs… Verder idd echt een mooie! Maar die is ook niet zo vet gruwelijk, of hoe je dat ook noemt als de pelagos!

1 like

4 likes

Haha, je kan niet alles hebben, Jaap!

3 likes

9 likes

Breitling Skyracer Raven?

http://www.watchtimebrasil.com.br/watches/images_db/big/08_breitling_skyracer_raven.jpg

Erg ruig naar mijn idee en niet het “typische” Breitbling gehalte, mits aan rubber natuurlijk. deze versie is dacht ik 43,5mm.

De rubberized bezel vind ik wel gaaf icm de zwarte rubberband met gaten.

Groeten,

Noel.

3 likes

Een vadsig dikke breitling

3 likes

Waarom voeg je niet nog een Sinn toe aan je collectie? Of een Damasko (op staal al helemaal een wow-factor!). Naar mijn mening serieus ‘bruut’, zoals je het noemt :wink:

7 likes

Jeroen,

Dat heeft denk ik met de afwerking te maken… De pelagos is super, daar kan m’n sinn en omega niet tegen op… Ik ben opzoek naar nog zoiets met zo een super afwerking! De endlinks passen bij de pelagos echt zo perfect tussen de lugs in, dat heb ik nog nooit gezien, kan me ook niet Voorstellen dat je ze strakker kunt krijgen.

idd wat Jeroen zegt
Sinn
Damasko

Ik moet denken aan MKII Fulcrum

.
[URL=http://s1318.photobucket.com/user/Atomic2ALF/media/mk2fulcrum_zps01ebe28b.jpg.html]

[/URL]

3 likes

Kenzo

liefdesverklaring? :wink:

3 likes