Keuze gemaakt! Welke klok is vergelijkbaar met een pelagos?

Haha, ik ben ook benieuwd naar het vervolg!

1 like

Dikke klok Erik,

Maar de lugs zijn wel heel lang! Breitling is wel veel bling, deze ook… Jammer genoeg, anders was 't een hele mooie!

Jullie zijn wel snel zeg… Maar er kwam nog een vervolg idd

2 likes

Ploatie maar doen dan?! :grin:

Beide 40mm. Indien te klein dan zijn ze ook iets groter verkrijgbaar als Sinn T1 en Damasko 343.

2 likes

Kenzo… IWC Aquatimer, moet te doen zijn met 2.500 en ach anders maar een beetje oprekken :wink:

1 like

Wel een lekkere joekel dit, vind de versie met de okergele dial erg gaaf.

Weet niet wat de diameter van deze is maar hij ziet ernaar uit dat je er iemand okkie nokkie mee kunt meppen, bijna wapenvergunning voor nodig zeker? :smile:

Groeten,

Noel.

2 likes

Ik ga even kijken! Heb je nog een specifieke versie in gedachte?

Deze is wat minder heftig

4 likes

Deze zier er goed uit, maar heb nog niet durven kijken naar de prijs… Zal wel weer net een hele dure zijn :joy:

4 likes

Kun je geen grand seiko diver voor 2,5k halen? Alleen in m’n dromen wss…

Tweedehands meen ik me herrineren dat de prijs bij William Wien Watches nog best meeviel!
Daar is nu een chrono versie voor 3.5, zonder chrono moet dus richting je budget gaan!

Vergeet t maar.

Is ook 44mm

Zeker de sinn

Omega Planet Ocean, Sinn U1

2 likes

2800 op te halen in Frankrijk

Oow echt? Dat is dubbel balen… Voor welk bedrag kun je wel een grand seiko diver krijgen?

Maar ook weer geen 8500 po 42 mm? Dat zit er niet in… Die zou ik dan weer net willen :stuck_out_tongue: ik ben ook zo lastig

3,5K voor de springdrive diver als je geluk hebt.

De kwarts weet ik niet. Denk 3k

Waarom niet voor de 8500 42mm PO gaan? Prachtig horloge, op het web ook veel ā€œPelagos vs. POā€ draadjes te vinden, zijn blijkbaar meer mensen die deze bij elkaar vinden passen!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.