Keuze gemaakt! Welke klok is vergelijkbaar met een pelagos?

Mocht je hem eens goed willen bekijken. Stuur maar een PB.

Tegen een goed bod is alles natuurlijk te koop :smile:

1 like

@Sammie Ik ben niet zo van de slappe hap, een dresser is niets voor mij… Het design van de pelagos sprak me heel erg aan. En de Panerai is nog een stap te ver…

@Erik_de_Gast Die had ik ook al benoemd dacht ik, dat vind ik echt een hele mooie! Mooier dan de Heritage chrono, alleen zit er veel verschil in service kosten tussen deze twee? De heritage chrono heeft een 2892 met module of de fastrider met valjoux 7753?

@Bowties haha ja! kreeg ook van iemand het zinnetje toegestuurd, bezint voor ge begint. Daar had hij wel gelijk in! Ik heb gewoon eindelijk een klok gevonden die ik echt fantastisch vind! Niets op aan te merken! Dat geeft een lekker gevoel! Dat zou ik wel met allemaal willen hebben!

@lance_explorer Ik ga je een pb sturen!

@Hamari De GP komt het meest in de buurt! Die wil ik wel eens in het echt bekijken! Tnx

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Het is bijna kerst he! Vrede op aard!

In dat geval zou ik die in je zak brandende 2.5K nog even laten zitten, doorsparen en je blij laten verrassen door de nog mooiere afwerking van bv een Jaeger LeCoultre, IWC of Panerai :wink:

Sorry voor de off topic, maar:

@Sammie, ik kan me een tijd herinneren, nog niet zo lang geleden , dat je bijna letterlijk in elke post Rolex als enige alternatief aanraadde. Wat is er met je gebeurd? :wink:

Haha, het idee dat ik alleen Rolex kon zeggen is geboren uit het brein en tikdrift van enkele oude wijven op dit forum.

Ik heb het geluk om naast vele Rolex’n ook andere merken en types te hebben (gehad). Het is bij mij dus niet alleen Rolex wat de klok slaat.

Daarbij heb ik het nooit over de afwerking van een Rolex gehad voorzover ik het me kan herinneren. Uit ervaring durf ik nl te melden dat er merken zijn in dezelfde prijsklasse met een mi mooiere afwerking.

Rolex is wel tijdloos, net als bv een 911 en Accuphase. Wat imo de grote kracht is van deze merken.

1 like

Is panerai daadwerkelijk zoveel beter, ze zien er zo simpeltjes uit. Niet dat dat erg is. Maar ik ga er nu wel erg veel van verwachten :stuck_out_tongue:

Het zit 'm in de details, wandel eens bij een horlogier naar binnen en geef je ogen en vooral je gevoelszintuigen de kost :wink:

1 like

De kenner spreekt :joy:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Alleen erg jammer van die datum op die Girard Perregaux :grimacing:

En Kenzo is een Superocean 42 niks voor je? zijn er ook in verschillende kleuren.

2 likes

Hee, HET woord van 2015. :joy:

3 likes

Ik had er al even naar staan kijken, op de een of anders manier pakt die me niet…

Ik zou toch eens een avenger seawolf overwegen eens te gaan passen.
Die met een zwarte wijzerplaat, en je hebt twee versies indexen.
Is een super horloge robuust als geen andere super afwerking en ongeloofelijk betrouwbaar.
Is een echt probleemloos ding.

Succes

1 like

Je bent ook een lastige :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik heb me :stuck_out_tongue: m’n zinnen denk ik gezet op een black bay. Ik ga hem binnenkort passen, dan laat ik meer weten!

Mij is het even ontgaan…
Waarom niet gewoon voor een Pelagos gaan?!

Eerst passen. Dan sparen… Dan kopen.

Of gewoon blind kopen zoals ik bij al m’n klokken doe :slight_smile:

2 likes

Ik heb al een pelagos, 't is je inderdaad ontgaan :stuck_out_tongue:

3 likes

Ook een super, tijdloos juweeltje, maar toch is het misschien de moeite om ook even de breit om te liggen.
Zoals je misschien weet, staat de Pelagos/black bay-black ook hoog op mijn wensenlijst.
Maar heel stom, iets belet me van binnen de knoop definitief door te hakken.
Ik vindt het wel stoer dat mensen zo snel hun keuze kunnen bepalen, duurt bij mij altijd erg lang voor ik eruit ben.
Succes, ik kijk uit naar je ervaringen, en conclusies.

Grtn Leen