Gewoon een paar keer bij iemand of een juwelier langsgaan en even passen! Dan ben je zo om
Ahzo. Maar nu wil je dus nog zoān klok(soort)?
Dan zou ik het idd bij Tudor houdenā¦
BB is alleen erg dik qua kast⦠Maar die nieuwe zwarte BB is wel gaafā¦!
46mm.
Excuses voor de matige imageā¦
Die is er niet in 42 mm he?
Klopt. De 46 omgehad en valt bescheiden. Erg mooie klokā¦
Jawel in 42mm. Datum staat dan op 3 uur
Ik zat er naast inderdaadā¦
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik onderschrijf dit. Kenzo, nadat ik jouw seamaster heb laten lopen, ben ik voor een seawolf gegaan. Echt een indrukwekkend ding. Wrist presence voor gevorderden. Als je op zoek bent naar āBAMā, zeker even overwegen.
De BB lijkt dikker dan Pelagos vanwege de verhouding bezel vs kast. BB heeft een dunne bezel. Bij de Pelagos is dit meer in verhouding.
De BB vind ik qua stijl echt geen tool. Eerder een sjieke duiker. Afwerking is uiteraard top, maar de uitstraling is niet BRUUT zoals gevraagd wordt.
Beide dragen erg prettig vanwege de platte deksel, zoals SuperC al noemt.
Het is meer dat in hem uit verhouding vind.
Juist door de platte deksel, plat glas en relatief subtiele bezel (kleine kartels) en dan zoān dikke kast.
Bij de Pelagos vind ik hem ook dik⦠Maar beter in verhouding met de rest. Bij de BB lijkt dat toch minder goed te kloppenā¦
Maar kan alleen oordelen vanaf de foto⦠Nooit om de pols gehad
SD lijkt toch een stukkie platter
Lijkt me toch handig als de eerdere suggesties worden doorgenomen alvorens een nieuwe suggestie wordt gedaan.
Naam van deze topic " Welke klok is vergelijkbaar met een Pelagos" er werd niet nadrukkelijk gevraagd om in detail te treden tochš
Maar om een horloge te suggeren dat al eerder (onderbouwd) is afgewezen, vind ik nogal een waste of time.
Maar goed, dat zijn deze berichtjes ook, dus wat dat betreftā¦
Ja⦠Optisch lijkt de Pelagos in deze toch een heul stuk dikker⦠Beetje zoals een Deepsea
Toevallig heb ik die een maand geleden verkocht, dus dat word m ook niet