Keuze gemaakt! Welke klok is vergelijkbaar met een pelagos?

Idd je hebt gelijk had niet gezien dat de Oris reeds de revue gepasseerd was. Geen idee of het door lag komt maar om een of andere reden willen soms de images niet snel doorkomen. Misschien door een wat drukke avond op het forum? Toch beschik ik over een snel internet normaal niet zo’n last van.

Avenger Seawolf… oude model A17370… dan met grijze of gele plaat! Yep, dat is um!

Avenger chrono titanium. Zwarte dial en niet veel Breitling Bling. Hele robuuste kast met vlakke zijkanten. 43mm niet heel enorm maar een flinke aanwezige stoere klok

4 likes

De e17380 is ook heel mooi! Maar dit is,hoewel 44m, wel een mooie kandidaat!

Ik zou er nog gewoon een pelagos bij kopen. Deze dan op isofrane en helemaal afraggen :slight_smile: . Dan heb je echt een bruut horloge erbij.

1 like

Hahahaha dat is wel te grappig, maar nee :smile:

Ik dacht dat ts had aangegeven dat een PO42mm er niet in zat, maar ik ben erg nieuwsgierig naar het volgende:
voor de ervaringsdeskundigen;

Welke zit beter om de pols; de Pelagos of de PO42mm?

Volgens mij zijn er heel veel vergelijkingen tussen de po en de pelagos op het www. Ik heb wel eens een po 42mm gedragen, dat leek een beetje op een mm300, heel hoog. Wel een mooie klok. De pelagos draagt een stuk lekkerder, doordat die wat meer in verhouding is.

1 like

Prachtig Horloge!

Ik heb inderdaad op WUS en TZ hier draadjes over gelezen, maar het gaat mij echt om het draagcomfort. Ik kan me niet herinneren hier veel over gelezen te hebben?

De aquatimer maar dan de versie met externe bezel?

Explore Steven Charles
2 likes

Welke klok vergelijkbaar is -en welke ik ook heb gehad- is de Tempest Commodore aka ‘the poor man Pelagos’.

Zeker een leuk en kwalitatief goed horloge voor een hele scherpe prijs.

Wat dacht je van deze dikke duikert: Oris Aquis Depth Gauge :slight_smile:

2 likes

IWC Aquatimer zou mijn keuze zijn, maar denk dat die buiten je budget zijn. Doorsparen geen optie, dan Black bay Black of blue, al zijn die een heel druk minder bruut.

1 like

Bruut horloge… Gek dat me de datum hier veel minder stoort dan op de Aquis… Iets tussen de oren wellicht.

Het is wel een knoepert hoor 46mm

Misschien daarom… Datum lijkt wellicht kleiner :slight_smile:

1 like

Gave klok, mooi model!

deze is wel vet… wat is de ref?

3568-02 :smile: