Keuze gemaakt!! šŸ˜‹

Ik heb onlangs al de nieuwe Mido Multifort Patrimony met blauwe wijzerplaat aangeschaft. Ik wacht momenteel op een Ko bandje. Verder vind ik Mido niet echt mooie modellen hebben.

Nee, niet bekeken. Maar door de afgehakte cijfers en ongelijke subdials valt deze direct af. Maar bedankt voor de suggestie :+1:

1 like

Ah, dat wist ik niet. Misschien toch maar eens bekijken.

De Longines Record vind ik wat saai.

1 like

Dit is absoluut mijn favoriete aankoop van dit jaar, en misschien zelfs wel van mijn totale collectie. Subliem mooi horloge waar ik mā€™n ogen niet van af kan houden als ik 'm om heb.

1 like

Topic mag dicht! Keuze is gemaakt en in de pocket! Superblij! Onverwacht ging ik vandaag met mijn wederhelft naar de juwelier om een nieuwe verlovingsring te kopen. De vorige was gewoon echt niet naar wens. Ik heb even een nier afgestaan om haar blij te maken. Mijn keuze was bij het zien van dit horloge vrij snel gemaakt. NA topic volgt snel! Bedankt voor de input! :+1:

Happy!! :yum:

5 likes

Tipje van de sluier??

1 like

Prima, het is niet de FC geworden. :sweat_smile:

Dan gok ik de oris

1 like

Hij heeft ze nier verkocht dus nu is het sws een Rolex geworden :yum:

1 like

Haha, nee, morgen wordt er een knappe verlovingsring langsgebracht. Ze had een 18k witgouden met zirkonia (want ze gaf daar niet zoveel om, totdat de stenen er tot 2x toe uitvielen) dus nu over naar het echte werk. Wel dezelfde stijl ring. Plus dit horloge erbij had ik wel bijna een Rolex van kunnen kopen. Maar ik vind het vooral belangrijk dat zij blij is.

2 likes

Mooi gezecht :blush:

1 like

Of de Hamilton? Time will tell!

Als ik terug denk naar de kosten van trouwenā€¦

Ben nu een jaar getrouwdā€¦ Die ene dag heeft me wel een nier gekost. Verlovingsring was ook een leuk horloge :smile:

Ben je al getrouwd, of wanneer ga je?

:scream:

Ik krijg ook een horloge. Ik draag geen ringen. Daar heb ik helemaal niks mee.

We zijn nu anderhalve maand verloofd. De planning is volgend jaar zomer.

Morgen bij daglicht maak ik een NA-topic. Nu nog onderweg naar huis.

Dat geloof ik direct. Je kan het zo gek maken als je wil.

Sorryā€¦ wat die verlovingsring kostte. Ik heb mezelf niets gegeven. Achteraf had ik ook iets willen hebben om me eraan te herinnerenā€¦

Alvast gefeliciteerd. Leuk man!

1 like

Het is niet te laat! Misschien als jubileum?

Dank je! :+1:

Een mooie tattoo misschien?


2 likes

Laat ons niet langer in spanning. Maak haast! :upside_down_face:

1 like

Beide erg mooiā€¦kannie kiezenā€¦

1 like

Ik heb deze maand ook een shortlist gemaakt waarbij de Longines Hydroconquest met ceramische bezel tot het laatst meedong. Grijs met rubberen band. Ik heb er uiteindelijk niet voor gekozen maar als ik het financieel kon had ik hem er zeker nog bijgenomen. Prachtig horloge!
Over FC kan ik je niets zeggen.

3 likes