Keuze stress!! Tijd voor een poll

Ah check, kwartje is gevallen

De datum zit te hoog op de zulu… Ik ben longines fanboy, mijn vrouw maakte me er attent op en nu kan ik het niet meer onzien.:roll_eyes:

1 like

:heart_eyes:

1 like

Die weet wat mij gaat irriteren. en 42mm zou ik niet meer doen zei ze. Heerlijk zo met z’n tweeen en altijd gezellig bij de juweliers… :grin:

3 likes

En zo hoort het! :facepunch:t2:

1 like

De genoemde Oris Diver 65 is eigenlijk in alle uitvoeringen een serieuze kanshebber met jouw eisen!

Een Rado Captain Cook vind ik ook een goede suggestie. Die al overwogen?

2 likes

De bovenkant van het datumvenster ligt toch precies op lijn met de bovenkant van de 5 en 7?

1 like

Nee, nog niet zal eens het www raadplegen

1 like

Ja, dat is voor mij het probleem. Het loopt niet rond met de rest vd cijfers als je begrijpt wat ik bedoel. Kijk anders even naar de longines spirit 37mm. Daar hebben ze het wel naar mijn zin gedaan met het datumvenster.

2 likes

Ja ik begrijp zeker wat je bedoeld.

Doordat ze de bovenkant op 1 lijn hebben gezet, is de ruimte aan de onderkant te groot

1 like

Die is mooi! Jammer dat ie maar 40mm is.

Ja! Gelukkig iemand die het ook ziet…:grin: ik baalde er zo van want keek zo uit naar dat horloge… https://www.longines.com/en-nl/watch-longines-spirit-l3-410-4-63-6?gclid=EAIaIQobChMItKKMooHu_QIVFed3Ch2vXQjLEAQYAyABEgKPu_D_BwE hier klopt het voor mij wel, maar deze is me met 37mm echt te klein.

Longines Spirit 37.

Tenminste, als het geen Nomos Club Campus sport mag zijn.

Fixed that for you. Dat je tweedehands auto’s verkoopt wil niet zeggen dat je niet stijlvol kunt worden. Bovendien heeft de club big dick energy door z’n lengte. :wink:

Koop die Nomos. Heb je nog 100 ballen over voor een leren band en een NATO.

4 likes

:rofl::rofl::rofl:

Zit op nieuw :wink:

2 likes

LLD!

Maar ik moet zeggen dat ik mij vandaag ook door deze heb laten verassen.

Longines skindiver. Ticks all the boxes.

6 likes

40,5mm! Maakt al het verschil, die halve millimeter… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

https://www.weerdjanssen.nl/nl/longines-heritage-l28224569-l28224569.html en dit is een hele mooie prijs…

1 like

Seiko SPB143 “63MAS”. Komt origineel op een stalen band maar is een absolute bandenslet! :joy: Ondanks dat de stalen banden van Seiko vaak vrij matig zijn, voelt deze stevig en toch ook wel premium aan. En het formaat 40,5mm maakt t ook geen unit van een duiker, dus prima voor je werk. :+1:t2:

1 like

Vind zelf deze ook heel geslaagd👌🏻

Of deze dan, bevalt mij heel goed :sunglasses:

4 likes

Christopher Ward C63 Sealander :+1:

Hier onder met “oud” logo en op de #tide strap gemaakt van plastic afval uit de oceaan.

Voldoet aan al je hierboven gestelde eisen en bijkomend voordeel: voor het jouw genoemde budget haal je gelijk een witte en een zwarte plaat! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like