Keuze stresss

Helemaal eens! Ik ga dit dus nu ook doen :smile:

1 like

Dank voor je uitgebreide stuk. Heb het vanmiddag al met veel belangstelling gelezen, had alleen weinig tijd tussen werk door. Maar ik ben het met je eens. Ik ga iig meer 2e hands kopen. De Hami laat ik wel ff nieuw zijn, want heb een goeie korting gekregen omdat het zo lang duurt met omruilen. Prijs was ook al goed. (and that sweet sweet plastic removing sensation)

Een vintage klok gaat er ook nog wel komen. Z’n vintage omega lijkt me gaaf, maar heb dan wel wat meer kennis nodig ja. Mer ook dat veel mechanical niet handig is. Paar quartz klokjes is makkelijk, pakken en gaan.

Dank nogmaals!

1 like

Damn, heftig dat ze de prijzen elk jaar zo omhoog gooien… Er moet dus wel snel gespaard worden dan ja. Komt wel goed :wink:

Zal de BB nog een keer rustig proberen in de juwelier, bedoelde het ook niet denigrerend. Is meer dat ik asl geld geen rol speelde eerder de Sub zou kiezen dan de BB. Ik vind het laatste model erg dik alleen. Weet nog dat dat me opviel. Wel een beauty alsnog.

2 likes

Sorry, hartstikke leuke klokken/verzameling, maar ik heb dan toch liever 1 ‘speciale’ van eenzelfde waarde…en dan bij voorkeur een ‘vintage’.

2 likes

Keuzes… keuzes… :wink:

2 likes

Zit wat in idd, maar ik vind het nu toch wel leuk om een collectie te hebben van 4 a 5. Kan daarna altijd gaan snijden in de hoeveelheid. Beater, sport, dress etc.

1 like

EDIT: Dit is waar de meningen verschillen. De oude BB met ronde tekst en ETA uurwerk is prachtig, ook al vind ik de zijkant van Rolex en Tudor duiker-kasten lomp en dus niet bijster mooi. Slab-sided cases zijn zo… ja… slabby. Zeker als het dikkere duikers zijn.

Uitzondering van Rolex is de GMT II master in de 11.8mm svelte uitvoering. Da’s dan wel weer mooi.

3 likes

De Tudor is belachelijk mooi ook idd. Als ik er één op de kop kan tikken voor een leuk prijsje komt die aan de pols :stuck_out_tongue:

Nu eerst genieten van m’n Hammy :slight_smile:

2 likes