Hallo,
Ik zit te twijfelen tussen deze 2 horloges, de specs zijn (volgens mij) redelijk gelijk, maar wat is de betere keus?
Seiko SRPB53K1
of
Orient RA-AA0912B
alvast bedankt
Hallo,
Ik zit te twijfelen tussen deze 2 horloges, de specs zijn (volgens mij) redelijk gelijk, maar wat is de betere keus?
Seiko SRPB53K1
of
Orient RA-AA0912B
alvast bedankt
Zou eerder voor de iets goedkopere orient kamasu gaan.
Die heeft saffierglas en dat is wel het fijnste.
Degene waar jij een warmer en of blijer gevoel bij krijgt
Maar @Wiebe22, jij weet toch zélf ook heel goed, dat je de Orient wil hebben. Gewoon om zijn eigenheid, die bewaard is gebleven, nog vóór Seiko hem dit af kon nemen.
Als ik zou willen dat anderen hier een plasje over zouden doen zou ik minstens en paar foto’s plaatsen.
Ik vind de Seiko mooier, rustiger om naar te kijken
Moeilijk.
Plus Seiko,
Wijzers.
Smallere bezel.
Geen dagaanduiding.
Plus Orient,
Band.
Rustiger bezel, zonder minuten-streepjes
Saffier.
Succes met je keuze.
Morgen ochtend ochtend 10u peiling resultaten inzien en dan is de keuze gemaakt​:ok_hand:
ik heb Seiko gekozen.
Eens je de Seiko om hebt gedaan doe je ze niet meer af.
Was ook “ongerust” toen ik de Seiko kocht maar toen ik hem aanhad waren alle twijfels weg.
Nu … ik zou aanraden beiden eens aan te doen en dan jou gevoel te volgen.
Het is gemakkelijk te kiezen als het niet je eigen geld is
Die Seiko met die stompe uurwijzer en die te korte minutenwijzer links laten liggen!
Inderdaad, zo is het een puzzeltocht
Persoonlijk voorkeur voor de Seiko, net allemaal wat strakker, netter en krachtiger.
Succes met de keuze!
Ik vind de Seiko iets mooier maar zou ze zeker passen, vooral de band kan veel verschil maken bij hoe goed een horloge draagt
Is dat echt belangrijk?
Ik denk dat het technische aspect niet wint van het gevoel naar mijn mening .
Neem een foto van beide voor je neus (of bekijk ze in het echt) en vraag je af welke je het leukste gevoel geeft.
Voor Seiko gekozen terwijl ik helemaal niets met Seiko heb of zegt dat …
Wat is uw definitie van stomp?
De Seiko wint het bij mij alleen al op de wijzers, met name die harpoenpuntachtige urenwijzer.