Keuzes keuzes keuzes.... Rolex keuzestress

Wat bedoel je met TS? @anon50762135EV

jij de topic starter

1 like

Liever nieuw.
Maar die zijn ook super mooi. Kende ik niet.
Misschien toch nog eens een 36mm passen

1 like

DJ41 blauwe plaat op oyster en gladde bezel.
:heart_eyes:

2 likes

haha oeps jij bent de TS, ben nog niet helemaal wakker

edit: op jouw polsen vind ik 36mm zeker niet te klein, sterker nog: die andere modellen iets te groot

1 like

41mm is perfect en op een DJ II hoort naar mijn mening een fluted bezel op. De 116334 is discontinued maar er ligt er nog eentje bij Local-time.
Nieuw in de stickers. Volgens mij 7.250,-

5 likes

Ja zou kunnen. Misschien nog eens een 36mm passen.
Nu 44mm om.

1 like

Voor casual vind ik die millgauss een topper of deze oyster perpetual

3 likes

Deze ook gepast. Vond hem bij mij wat saai staan. En helaas geen datum. Dus nu definitief afgevallen.
Wel een mooie klok!

ja, zeker in real life

op foto’s ziet ie er schitterend uit maar om de pols een beetje een grijze muis :wink:

2 likes

Jep. Had precies het zelfde

1 like

Net als deze grijze jongen. Prachtige wijzerplaat, maar zeer afhankelijk van de lichtval.
Grijs is moeilijk? Sorry, ik dwaal af

2 likes

nogal

vs

2 likes

Kon hem niet vinden. Deze hadden ze wel. Maar denk dat die eerder tegen gaat staan.

Toch blijft de 116600 met zijn onperfectheden een tophorloge.
Met de nieuwe 126600 heb ik weinig. Rode tekst… leuk… Grotere diameter… niet leuk. Bredere band ook niet leuk. Deze 116600 is lekker gedrongen, smalle lugs, oogt kleiner / slanker om de pols dan de 40mm die hij is. Wel hoog dus toch een body/echte duiker. En geen datum. Zoals het hoort bij een SD.

2 likes

Bril vergeten? :wink:

3 likes

Waarom dan toch verkocht David ?

Voila

1 like

Explorer II
Prachtig horloge.
Heb hem gehad draagt heerlijk maar wilde een Panerai.
En en gaat helaas niet anders had ik hem zeker nog gehad.

1 like

De DJII is inderdaad wat dikker in mm’s maar oogt ook “dikker” doordat de bezel en de hourmarkers in verhouding groter zijn.

Zelf heb ik daarom de DJ41 en vind die prachtig in verhouding, lijkt wat bescheidener.

Voor de restwaarde zal verschil denk ik wel meevallen, alleen zorgen dat je niet te duur aankoopt.

Ik vind persoonlijk dat er op een DJ een fluted bezel hoort, dat schittert zo fenomenaal in het licht.

En dan vind ik ook de jubilee nóg mooier dan de oyster, hoewel ik zelf een oyster heb en dus geen jubilee. Groot nadeel van de jubilee icm de DJ41 is dat de jubilee wel een oyster sluiting heeft en dat maakt het weer minder…

Hier een foto van de mijne, kijk eens naar die subtielere verhoudingen…

Maar doe vooral wat JIJ mooi vindt; jij draagt hem!

4 likes