Keuzes keuzes keuzes.... Rolex keuzestress

Kom maar eens op de koffie
De meeste waar je aan denkt heb ik op voorraad.

6 likes

HM. Nog eens kijken

Edit: gevonden. Wijzerplaat moet blauw zijn, daar ben ik ook uit inmiddels.
Maar bedankt voor de tip!

Ik vind de Datejust als model het meest tijdloos en klassiek. Maar, de DJII is in mijn ogen door de lompe kast en enorme batons gewoon lelijk. Ik verwacht ook dat de grootte van horloges de komende jaren weer gaat afnemen, het is nu modieus zon grote klok maar over tien jaar wellicht niet meer. Ik zou dus ook overwegen of een DJ36 een optie is. En anders voor de DJ41 gaan.

1 like

Lijkt me een goed plan.

Ja ook heel mooi.
Ben er wel uit dat het ene Oyster band wordt. Vind ik mooier.
Maar op dit moment voel ik meer voor de iets ā€œdikkereā€ DJ2. Maar twijfels twijfels. En dan nog de bezel…

Ik vind de djII met gladde bezel en blauwe plaat ook heel mooi

2 likes

Samengevat tot nu toe.

Ben er een heel eind uit.
Het wordt een date just van 41mm
Blauwe plaat
Gladde bezel. Vind de gouden toch iets te opvallend.
Oyster band.
Alleen nog kiezen tussen de ā€œdikkeā€ of de "dunne"
Thanks voor alle input tot nu toe!

3 likes

Je moet je vrouw een mooie Rolex cadeau doen, zij heeft het meeste werk gedaan voor en tijdens de bevalling ! :smile:

6 likes

Is de revue gepasseerd. Maar heeft niks met horloges. Mooie armband geworden :grimacing:

1 like

Ben ik de enige die vraagtekens zet bij deze zin? Waarom moet het een Rolex worden als je niet eens weet welk model? Beperk je jezelf dan niet teveel tot een merk?

Don’t get me wrong, ook ik ben een fan van het merk. Maar ik kies wel een horloge uit wat ik mooi vind en past bij hoe/wanneer ik hem wil dragen.

Ik zou overigens een 114060 of een 114300 overwegen, allebei hele gave horloges. Als je het budget hebt zou ik een DJ 41 (nog liever een kleinere) of een GMT2 pepsi/batman overwegen :slight_smile:

1 like

Tja. Het gevoel heeft doen besluiten om voor een Rolex te gaan. Moet ik dat hier nog uitleggen…
Ik vind heel veel moddelen mooi, en moet dus bekijken welke het beste ā€œpastā€ en binnen het budget past.

1 like

Je moet niks, maar een keuze puur gebaseerd op merk kan op de langere termijn verkeerd uitpakken. Zou zonde zijn in dit geval!

1 like

Klopt. Maar is wel overwogen, echter niet uiteengezet in het topic. Niks wordt overhaast iig.
Jou opties zijn inderdaad mooie horloges. Echter zonder datum. Maar de DJ die je daarna opperde. Dat wordt hem denk ik.

1 like

oh gelukkig :wink: en niet stressen he, want de voorpret moet een feestje zijn :smile:

1 like

:ok_hand::tada::tada::tada::grin:

Een datejust zonder fluted bezel en jubilee dat is toch eigenlijk geen datejust :sweat_smile:

De originele DJ had toch ook geen fluted bezel? Meer een coin edge achtig ding. Overigens ook geen cyclops.

Man o man, de type nummers vliegen mij om de oren. DJ 41, DJ11, 114060, 114300, enz. enz.
Is er ooit al eens iemand afgestudeerd in de Rolex kunde? :innocent:

1 like

niet twijfelen, gewoon voor de Milgauss gaan :slight_smile:

3 likes

41 op jubilee :thumbsup:

1 like