Keuzes keuzes keuzes.... Rolex keuzestress

Ja , Ramon volgens mij wel.

2 likes

Ja die GV blue is echt ontzettend mooi. Die ga ik ook nog eens kopen.

2 likes

De eindbaas der Rolexen

Ik moet natuurlijk wel even laten weten wat het geworden is.
Na nog wat dubben, mijn eigen gevoel gevolgd.
Ben er heel blij mee.
Chique klok, maar toch nog lekker sportief.
Ik weet dat niet alle meningen even positief zijn over de verhoudingen. Maar ach. Ik vond dit het gaafste.

En natuurlijk een foto:

13 likes

Top! Jij moet m de mooiste vinden, een anders mening is bijzaak!

2 likes

mooi! fijn dat je een keuze hebt gemaakt waar je blij mee bent, dat is het enige dat uitmaakt.

1 like

Prachtig. Ik heb na (voor mijn doen) lang wikken en wegen gekozen voor de DJ41 met dark rhodium dial (blauw ook overwogen maar imo is deze net iets tijdlozer/rustiger). Fluted vind ik zooooo mooi op een DJ en dus toch ook maar de oyster. Totaal andere uitstraling dan die met smooth bezel en/of jubilee, maar dat vind ik juist erg gaaf aan de DJ. Ik dacht overigens dat de datum bij de DJ om de dag rood of zwart zou zijn maar dat is bij deze dus niet het geval.

11 likes

Echt heel mooi!
De dark rhodium stond ook bij mij lang hoog op het lijstje van mogelijke winnaars (wel met gladde bezel).
Maar ik kreeg de blauwe niet meer uit mn gedachten. :wink:
Proficiat met de mooie aanwinst.

1 like

Deze past gewoon prima hoor. Mooie klok ! enjoy

2 likes

Goede keuze

7 likes

Zo, even de tijd genomen om deze foto’s eens goed te bekijken Jeroen.

Wat een mooie, verschillende kleuren neemt die dark rhodium plaat aan onder verschillende lichtinval en -intensiteit. Heel fraai!

Veel draagplezier!

Oja, ik ben weer aan de Pepsi vanavond hoor!

Grt. Marco

2 likes

Mooi man! :thumbsup:

Rood-zwarte datumschijf is een optie die heel gemakkelijk achteraf is te realiseren. Vraag me alleen af of dat in jouw kleurstelling de moeite waard is en of het horloge er mooier van wordt. Keuzes, keuzes… :wink:

1 like