Keuzes, keuzes

Nou @anon50762135EV

Alsjeblieft en nu topic sluiten :stuck_out_tongue:

https://uhrforum.de/omega-seamaster-aqua-terra-8500-41-5mm-t267810

1 like

Twee wildcards.

Ball Engineer II Marvelight:

Bell & Ross:

Maar in feite wil je natuurlijk gewoon een AT.

3 likes

een AT natuurlijk, gaat ook echt goed op andere banden:

2 likes

Mooi !

Komende week In India
Daarna ben je welkom; -)

5 likes

Beide niet lelijk maar wel twee voorbeelden van schaamteloze samenraapsels van designelementen. De Ball is een soort Explorer kloon, met Datejust elementen. De Bell & Ross een Speedmaster (Broad Arrow) met de subdials van een El Primero.

Toch naar een AT dan lijkt me.

2 likes

Love mine, however
 Eigenlijk wel wat hoog om dressy te dragen. Alhoewel hij erg mooi uit komt op leer

Nee hù. Niet weer een topic waar aan het eind eruit komt dat “het” horloge al lang en breed gekocht is.

:innocent::wink:

Als het dan toch moet, de AT dan maar.

:slight_smile:
Elf.

1 like

1 like

Zoiets:

4 likes

Absoluut waar. Daarnaast vind ik Bell & Ross helemaal geen leuk merk. Ik wilde vooral wat opties genereren om af te zetten tegen de AT :wink:

Ball vind ik overigens wel een charmant merk met een leuke geschiedenis. Helaas voornamelijk nét-niet horloges in de collectie.

1 like
4 likes

Op de Tag na dezelfde klokken overwogen. Bij mij wint het de SMP. Echter vind ik m alleen op z’n originele band mooi, dus niet op leder. Ik lees regelmatig dat mensen de Bond band niet mooi vinden, maar ik vind m prachtig!

Indien het de SMP wordt, zeker nog even de blauwe in overweging nemen

1 like

Sterker nog
 Tis bij Ide eerder de vraag of en in hoeverre het horloge alweer VERKOCHT is :wink: :joy: :joy:

3 likes

Ik vind de stalen band van de Seamaster ook net prachtig. Wat vinden jullie hier zo lelijk aan? Te breed?

Die veelheid aan gebolde elementen, mat en glimmend. Ik vind het een ouderwets en rommelig aandoende band. Voor mij een totale afknapper. Ik vind versies met de band a lĂ  een Speedy veel mooier.

Trambanen grootste struikelblok en inderdaad wat Tom zegt, beetje druk.

Bedankt, nu zie ik er ook enkel nog een trambaan in :joy:

1 like

Persoonlijk vind ik de band nog wel goed passen op de SMP. Een beetje druk, maar niet zo erg dat het me stoort. De rondingen passen voor mij ook goed bij de lugs en bezel.

De verstelbaarheid van de band is een ander verhaal. Ik krijg hem maar niet goed. Of iets te los, of iets te strak. Een halve schakel is gewoon te grof voor een goede afstelling.

1 like

Heb je al eens twee halve gewisseld voor 1 hele?