Had je die met de secondewijzer zoals de speedmaster die heeft?
Vind deze en de zwarte uitvoering erg mooi. Zit er aan te denken om mijn speedmaster eruit te doen en dan voor deze te gaan.
Had je die met de secondewijzer zoals de speedmaster die heeft?
Vind deze en de zwarte uitvoering erg mooi. Zit er aan te denken om mijn speedmaster eruit te doen en dan voor deze te gaan.
Seamasterrrrrrrr!
PO all the way!
De bezel van de gewone Seamaster vond ik moeilijk draaibaar/slechte grip en de wijzerplaat ietwat over the top. Ben met PO beter uit.
In een grijs verleden varianten van beiden gehad maar de PO is toch echt wel lekkerderderder.
Mooiere band ook.
Kun je niet voor alle twee gaan.
Is zeker ook erg mooi en begrijp het verband, echter heb ik zelf iets minder met deze wijzerplaat
Bedankt HansT z’n voorganger mag er zeker zijn
Inderdaad iets tijdlozer op deze manier misschien.
Passen inderdaad wel belangrijk in deze. Voor het type horloge mag het ook wel een beetje aanwezig zijn denk ik, gaat niet onder een pak haha.
De laatste tip kreeg ik, gelukkig met een knipoog, ook al van mijn vrouw…
MMM, er komt hier nog zoveel ander moois voorbij, dat vind ik wat zonde haha…
PO elke dag van de week.
Prachtige klok.
Maar,…… hij moet je wel passen. Ik heb er twee keer eentje gehad. Twee keer dolgelukkig, maar eigenlijk past hij me niet. Twee keer weg.
Ik wil er elke keer weer eentje, maar ik weet dat hij ook de derde keer niet zal passen.
Wijze raad derhalve: heel goed passen.
Maar een prachtige klok is het!
Hopla! We zijn er uit
PO om te hebben.
300m om te dragen.
Mika
Ik zeg PO.
Heb zowel SMPC gehad (vorige model, zonder golven) en nu de PO (vorige model, zonder ceramische wijzerplaat).
De SMPC vind ik prachtig, de PO spreekt me meer aan om de pols. Met jouw polsmaat lijkt me de PO ook beter uitkomen, vond de SMPC iets minder aanwezig. Maar de golven op de wijzerplaat zullen dat wel compenseren denk ik.
Bij VW in Den Haag liggen ze allebei en kun je vast de juiste versie voor jou vinden. Want uiteindelijk zijn ze allebei erg mooi, dus je kan niet echt een verkeerde keuze maken.
Hieronder de mijne, inclusief een oudje (niet meer in bezig) voor de sfeer
Band en wijzers van de PO vind ik mooier. Qua gewicht denk ik dat er niet veel zal tussen zitten (altijd al benieuwd naar geweest), maar de PO draagt dikker. Dat in combinatie met het gewicht durft me al wel eens storen. Soms weken geen last van en dan plots toch.
Gelukkig maakt omega ook prachtige en comfortabele rubberen banden.
Tsja, te groot, te zwaar, te dik? Wat was het euvel?
Passen moet inderdaad de doorslag geven.
Hij viel niet lekker op m’n pols. Te dik, wiebel, wiebel.
Ik heb zelf de Seamaster gehad, uit 2020. Prima horloge, al vond ik wel dat de band niet comfortabel droeg. Hij loopt niet taps toe en de randen zijn relatief scherp. Daarnaast is de clasp nogal dik dus dit is geen horloge die je ongemerkt draagt. Ik weet niet hoe dit bij de PO is, die heb ik nog nooit om gehad. Vind inmiddels de PO wel mooier trouwens.