Keuzestress :-) Blauwe Seamaster 300 of Planet Ocean

300m wat mij betreft.

Ik ben geen fan van pijlpunten op minutenwijzers, noch van datum-op-3.

Ik vind ook de punt-markeringen op de bezel van de 300m fraaier dan de streep-markeringen bij de PO.

1 like

Ik denk dat t gewicht bepalender is dan de maat. Zeker op stalen band is de PO dan zwaarder. Ik heb zelf de PO 43.5 in titanium. Op strap weegt ie maar 110 gram.
Op titanium bracelet moet ik nog nagaan. Die is besteld.

1 like

De SMP 300 vind ik net wat n aparter horloge dan de PO. Vind t persoonlijk alleen jammer dat ze t opgelegde logo hebben verwijderd.

1 like

Seamaster! Heb ondertussen de mijne al 12 jaar en vind de huidige zelfs nog mooier. Vond destijds de PO topzwaar en niet comfortabel dragen.

1 like

Die (non) taper is inderdaad nog wel een dingetje, ziet er ook een beetje onnatuurlijk uit…
Kom toch steeds weer terug bij blauw, mag wel een beetje knallen in de zomer :slight_smile: Alhoewel deze inderdaad ook prachtig is.

1 like

De P.O. Heeft meer body en karakter. Ook met zijn specs zit je goed. Met 21 cm omtrek van je pols kan niet iedereen zo’n horloge dragen, maar jij zeker wel.

1 like

In dit geval de PO… oogt een iets rustiger.

De band is wat terughoudender en de kast iets fijner!

De 300 is een mooie klok, maar de PO bevalt me een iets beter!

1 like

De PO, altijd!
En dan lekker op rubber dragen.

ps. mijn polsen zijn maar 17cm.

3 likes

ben benieuwd wat het gaat worden, want als ik alle antwoorden hier lees kan het nog alle kanten op :wink::+1:

bedacht me nog dat er nog een seamaster is die volgens mij niet is benoemd :thinking:

43,5mm maar niet dik en niet zwaar … zonder datum, wat ik het een erg strakke mooie klok vind maken :+1:

2 likes

Best wat uiteenlopende meningen inderdaad. Ik probeer deze week even een afspraak te plannen en van te voren, ivm reistijd vanuit Friesland, in grote lijnen de prijs een beetje duidelijk te hebben :slight_smile: Daar kan nog een klein beetje aan geschaafd worden denk ik…

1 like

PO zonder twijfel!

1 like

Ik ging zeker voor de Seamaster met de golfjes.

1 like

Voor je idee: 18 cm pols met de 43.5 PO. Bij jouwpols moet je bijna wel de PO nemen.

1 like
  • Seamaster
  • Planet Ocean

0 stemmers

Ik heb voor de SEAMASTER gestemd omdat een goede vriend deze heeft en hij werkelijk ongekend tof is en kwalitatief een bijzonder stuk. De wave dial vind ik een groot pluspunt.

2 likes

Op rubber :+1:

Op staal :face_with_monocle:

Ik zou voor de PO gaan denk ik…

2 likes

Vandaag de keuze gemaakt :+1:
Na uitgebreid passen en eigenlijk van huis gegaan met het idee om voor de 300m te gaan, toch naar huis met de Planet Ocean om de pols.
Binnenkort even een NA maken :grinning_face_with_smiling_eyes:

24 likes

Goede keuze! Zo zie je maar, altijd eerst om de pols en dan pas beslissen.
Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! Beste keuze! Mooie aanwinst

1 like

PO is de betere keuze, veel draagplezier.

1 like