Keuzestress CW moonglow

Hulp gevraagd!
Ik ben als trouwe Christopher Ward fan al een tijdje aan het kijken naar de C1 Moonglow. Na 100 reviews en filmpjes kijken van zowel de Moonglow als de Moonphase weet ik niet meer van welk hout pijlen maken. Ik vind ze beide echt mooi, en als ik echt eerlijk ben de Moonphase net iets specialer met de aventurine dail, maar ik ben niet iemand die vaak een dresser draagt… Ben eerder het “casual/sporty kleding” type. Misschien hebben jullie argumenten of advies? Thx!

Moonglow

Moonphase

15 likes

De moonphase vind ik op de afbeeldingen hierboven mooier, maar als je niet van de dressers bent dan zou ik voor degene kiezen die je wel vaak gaat dragen.

1 like

Moonglow +1 kun je achteraf nog op leer zetten; de Moonphase zit al op leer. De wijzerplaat is ook wat luxer en mooier. De afwerking spreekt mij hier meer aan. De tweede vind ik te dressy, maar goed smaken verschillen.

1 like

Die Moonglow vind ik vlees noch vis, ik zie zoveel invloeden dat ik niet eens weet in welke categorie het te plaatsen is. Is dit een sporthorloge?

Ik zou de Moonphase doen!

2 likes

De Moonglow past denk ik beter bij je smaak. Ik vind hem sowieso erg fraai! Het mag volgens Han dan vleesch noch visch zijn; ik vind hem dus juist een eigen smoel hebben.

1 like

Ik zou zeggen dat je die moonphase ook casual prima kan dragen. Ik vind het niet echt een klassieke dresser.

1 like

De Lume van de moonglow maakt het allemaal ook nog wel een stuk specialer. De maan zou een heel mooi 3d gevoel moeten geven. Ken echter niemand die het al in het echt gezien heeft…

2 likes

Dan bestel je die Moonphase en maak je gebruik van de 60/60 voorwaarden?

Of ik call dibs en help je er vanaf.

1 like

Ik denk persoonlijk als je meer casual/sporty bent, en je het horloge vaak draagt, dan is de Moonglow uiteindelijk de betete keuze.
Voor bijzondere aangelegenheden vind ok de Moonphase wat stijlvoller.
Maar zo als altijd…de beste keuze maak je zelf.
En volgens mij geef je het zelf ook al een beetje aan door je type te beschrijven.
Succes, het os sowieso geen slechte keuze.:ok_hand:

1 like

Moonphase, icm de aventurine wijzerplaat zeker de mooiere van de twee! :+1:

1 like

Zet het een tijdje in de ijskast. Het kan best zijn dat je over twee weken denkt: 'what was I thinking?! Heb ik zelf een aantal keren mogen meemaken en dit was zeer leerzaam moet ik toegeven.

2 likes

Je kan ook nog kiezen voor de Moonphase op staal.
Maakt het iets meer casual.

1 like

Deze is simpelweg mooier

Kan ook bij een t-shirt en jeans

2 likes

Wat een raar rotding zeg.

Beter, maar ik houd niet van de wijzerplaat. Niet van deze aventurijn, en ook niet van het ontbreken van indices of minute track.

On a budget:

On a better budget:

6 likes

Let’s face it, je wordt er niet jonger op. Misschien toch tijd voor een dresser?

1 like

Ik denk dat die aventurine plaat heel snel gaat vervelen op de moonphase.

Naast de opties van @Fate_Amenable_To_Change kun je dan beter voor een stuk minder een Echo Neutra oppikken als je iets sportievers zoekt

Of deze

3 likes

:joy:

1 like

Klinkt als een top plan!

Bedankt voor de duidelijke eerlijke mening. Ik heb echter met Frederique Constant niet echt iets, en heb ook niet oneindig veel budget :wink:

Er zullen vast nog mensen zijn die ze beide maar niets vinden, maar dat is toch eerder smaak denk ik?

3 likes

Ik zou geen dresswatch kopen wanneer je van jezelf weet dat je het weinig tot niet gaat dragen.
Voor het bedrag dat je voor zo’n CW betaald kun je ook heel wat anders leuks halen (maar dan wel iets casual/sportiefs wat je ook echt graag draagt). :ok_hand:t2:

Er zijn ook horloges die ik op plaatjes leuk vind, maar plaatjes zijn altijd anders. Ik vind de skinny jeans die mijn vrouw net laat zien ook leuk, maar niet om mijn eigen kadetjes in te pakken. Dus die bestel ik dan voor haar en niet voor mezelf (omdat ik weet dat het dan toch in de kast laat liggen). :jeans:

Je kunt altijd nog gaan voor de optie

of de optie

En als je eerst eens iets wil uitproberen, the best budget:

1 like